FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, April 13, 2010

:: KARISMA 2010 ::

Salam semua

Oleh kerana blog KARISMA yang begitu sarat. & berat.. macam2 mende nak letak la katakan!!! Aku tampil memberi sedikit kesudian tuk meringankan ‘beban’ blog tuh… aku faham, kat blog tuh, kalo tidak diletakan pihak itu pihak ini. nanti akan ader nye DRAMA TELENOVELA bagai. Kecik ati la, terasa hati la, makan hati laa… meluat kekadang tuh… any how, oleh kerana aku nih ade kesedaran yang tinggi tuk menolong kawan2 yang agak ‘dhaif’… internet koneksyen yang slow & xmampu reach high speed. Aku bantu la ek… POOR THING!!

Len kali, nak best kan lagi blog tuh.. letak la video2 clip la… barulah menarik… letak ek… yang aku Nampak, kat page tuh ade 2 network social. Twitter ngan FB.. unfair la kat set2 yang ketinggalan… letak la jugak FS, Tagged, & MS.. barulah meletops!!!! Wakakaka.. ini sekadar cadangan ek… wallahua3lam…

JADUAL PERLAWANAN SUKAN & PERMAINAN KARISMA 2010 D’ MAFRAQ

30 April 2010

TEMPAT/MASA

0800-1200

1200-1400

1400-1900

STADIUM MAFRAQ

BS (A) & BALAPAN (L)

REHAT & SOLAT

SEMI FINAL BS

STADIUM SARHAN

BS (B)

REHAT & SOLAT

DEWAN MINI SHURHABIL

PP (L)

SOLAH RIADHI

BD & PP (W)

REHAT & SOLAT

BD (L)

MINI COURT KOLEJ PUTERI

BT & BJ (W)

BALAPAN AABU

BALAPAN (W)

OPEN COURT AABU

BT (L)

Petunjuk :

BS – Bola sepak

PP – Ping Pong

BD – Badminton

BJ – Bola Jaring

BT – Bola Tampar

L – Lelaki

W – Wanita

Sistem masa : kiraan 24 jam antarabangsa… kalo xfaham jugak system ini, baik balik bukak buku. Well, kita kat luar Negara kan.. HARUZlah gune cara international… masih xtau PM or AM. Tanyalah aku, aku sedia memberi ilmu sedikit yang ada ini untuk perkongsian… SEDEEEEEEY!!

Kenapa Background Merah?! Kerana merainkan warna tuan rumah…

kenapa kaler hitam??!

(1) sebab da xde mende nak buat( acara ).… tidor & membungkang. Buat taik mata…

(2) yang tewas itu merupakan detik hitam dalam dirinya. Sebab xpenah kalahlah selama ni kan!! taw2 tewas… sapa mau jawab?!! Ahakx

kenapa font kaler putih??

(1) senang nak nampak… xde payah orang tertanya2. Itu mane, ini mana… terang2 da Nampak… kalo tak Nampak gakz. sah2 gelap mata hati. Xder penelitian. Xde kepekaan. Tak Lama la tuh… *ops!!!

prospek emas kontinjen IRBID… mengikut rekod lepas dan beberapa penelitian. Aku menyasarkan, skuad Irbid yang ke KARISMA 2010 tahun ini akan membawa pulang sekurang2nye 11 pingat emas dari 17 yang dipertandingkan… SEKURANG-KURANGNYA!!! Kurang dari itu. Aku xberani cakap… boleh jadi ke??!*ops!!! dun get me wrong. Aku hanya berbicara atas soal potensi & prestasi yang ada sekarang… orang mau interpretasi sebagai CAKAP BESAR atau sombunk. Itu tiada masalah bagi aku… aku hanya mahukan mencabar & cabaran itu sahaja!!!

11 lubuk emas kita adalah dari :-

Ping pong - lelaki wanita

Bola tampar - lelaki wanita

Badminton - wanita

Bola jaring - wanita

& 5 dari acara trek & balapan… ( ada 9 pingat keseluruhan yang ditawarkan ).

Tapi xpe, adakalanya, kita kenalah berbaik hati & menjadi pemurah untuk memberi motivasi peserta lain jugak. xboleh lah terlalu mendominasi… nanti orang kata, xbagi peluang pulak… so, baki 4 emas itu. Kongsi2… erti hidup pada yang memberi… KATANYE!!!!

1 comment: