FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, May 27, 2009

:: terima kasih semua ::

Salam semua

Alhamdulillah, segalanya berlalu dengan pantas. Syukur sesangat. Kerna aku xmahu merasa lama naw menghadapi hari semalam. Kalo boleh, sesaat dua pun sudah cukup bagi aku. atas alasan apa, aku sendiri yang lebih memahami. Secara keseluruhan, semalam merupakan laluan hari sangat biasa bagiku. Cukuplah ia sekadar angka. Hanya amalan penentu segala. Dok pungpang2 kompang sekampung tapi xde gerakerja. Ia tetap tidak berguna. Usia meningkat tinggi, seharuznya ia berkadar langsung dengan kerja hasanah wattayybah. Elakkan a3mal sayyiah wal qabihah.*arab sangat kan*

Ucapan terimas kasih tidak terhingga buat semua. Atas ucapan, gifts & ape2 jelaa. Well hanya tuhan yang layak memberi ganjaran pada kalian, whether ia ikhlas atau idak. Tulus dari hati atau sekadar mahu mengambil hati. Hanya DIA yang tahu. Yang terpamer itulah yang dinilai, siapa kita sibuk nak mempersoalkan isu HATI. Kaw kah pemilik hati2 di alam ini??! Ittaqullah.*khutbah rabu*. Dari hujung rambut ke hujung cengkam kaki, aku merakamkan jutaan terimas buat kalian…

Berikut merupakan antara mesej aku terima sepanjang hari semalam. Tidak termasuk hari2 sebelumnya k. aku just meletakkan ucapan pada hari semalam sahaja. Ahakz!! Siapa suruh salah hari. Len kali confirmkan betul2. Hehehe. Ape2 pon, dat’s not a big deal. Juz kidding k..

: assalamualaikum.. 2 my prince.. selamat hari lahir :-) smoge sntiasa dalam redha Allah..

: hepi besday najem! =)

: happy birthday fred, I sayang u. xoxo

: aluuu ma sweetheart, u get older n older. Nice numbers of age. Hepy besday. :-*

: epi bday br0! =)

: 2 da persn dat I luv most. I wish u hepybufday.. smge pjg umo n dmurahkan rezki. I luv u so much, *** cyg fred sgt2.. *** hrp u’ll success in ur future attempts regardless wat it’ll be :-) .. luv u. luv u. n luv u.. epy befday cyg.

: syg.. epi besday. Dun to be so noty in da age u r in now. Igt **** always. I’ll luv u all da times I still live.

: wei dak sengal, slmt ulgthun yer. Jgn nkl2 lagi. Da b’usia tu. kang kubur xtrime lak. :-) sweet 22.

: abg.. slamt hari jadi. Trimala ucpn dri wan. Wan syg abg. Ble nk blik msia? rndu kt abg ni. Nk jln2 ngan abg. Heeee~

: sanah helwah ya gameel~

: slm, besday u xpnah nk ngan i. how many years da I wish je kt u. tpi u xde ngan i. miss u so much. Happy bday ma charming boy. :-*

: slamt hari jadi yg ke 25.. ( nih aku xley terima!! Kan main lagi!! 25 katenye!! Arggggghhhh )

Byk lak nk taip satu2.. hehe. Kire orait la nih erk.. sebahagian dripadanya. Heheh. Cam biasalah, msej2 islamik kearah syurga tuh, sah2la byk kan.. terima kasih ek, kerna memperingatkan aku ke jalan ilahi while I’m lalai @ leka. ahakz

Aku terharu naw sebenarnya. Ramai lak yang hengat besday aku. dan tahun nih merupakan tahun paling banyak aku terima ucapan IN ADVANCE from 24th malam till end of 25th may , berbundle2 sms & mms masuk. OMG!!! Ape semua nih.. korunk mmg amazing guyz.( walaaaaupon salah haribulan!! ). Then aku cube positifkan diri, mengatakan bahawa, ini kot hikmah kenapa 6413 inbox smses & mmses hilang tempoh hari ( 21st may 2009 ).

Sehingga sekarang, ada lagi mesej yang tidak berbalas. Inbox frenster, fesbook, tagged & mespes. Penuh ngan doa & ucapan selamat. Comment xyah cakap. Ya allah, ramainya orang masih mengingati aku. apakah yang menyebabkan derang ingat kat hari ini (semalam 26th may)??! Walhal, mereka bukanlah antara orang yang teRAPAT @ AKRAB ngan aku. yang rapat pon biasa je. Nihkan yang ibarat jauh panggang dari api. Huh!! Terharu sangat.. hat xpenah2 dengar kaba sejak bertahun lamanya pon ada jugekz mengirimkan ucapan. Haih… apelah yang nyebabkan ko hengat kat aku nih erk… SUSPICIOUS sgt!! Ahakz

Sekadar ini sajork.. kang break study aku update lain lak erk. Ahakz.. da~

No comments: