FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, May 26, 2009

:: love ::

Salam semua

Sekali lagik, personality test dari fesbook. Layan je laa. 98% benar bout me. Ehekz!!

Berikut ini adalah analisis kasih sayangnya :


- Amat mudah jatuh cinta.
- Baik dan jujur dalam perhubungan.
- Pandai menarik hati pasangan.
- Perasaan cinta yang mendalam.
- Mudah untuk di pujuk :: alaaamak! Mudah pujuk ke aku nih??! Huh.. sape yang penah merasa. Dia tau kot. Camne aku nih.. ahakz ::
- Mudah menerima cinta seseorang.
- Pilihan yang tepat dalam berpasangan :: sebab tuh la aku nih MEMILIH secara terlampau. Orang kate cerewet tahap DEWA. Coz aku nk ala2 DEWA. Ahahaha. Dok men sebat atau men sapu tengah2 jalan wat pe??!! Desparate sangat la tuh.. eewwww!! Hanjing kurap sangat!!! Istikharah & ingat tuhan mana pilihan terbaik. Buat main ikut nafsu serakah je… surah annur menerangkan segalanya. Maka bacalah ayat2 dari surah annur erk… ::
- Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.
- Pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen Control atau King Control). :: Paling penting!!! Aku jenis yang menggalakkan berdikari & bebas… suka hat ink buat ape, but in limition!!! Dat’s all. Coz, kite bercintan cintun ngan MANUSIA. Bukan binatang!!! Nak kunci idung watpe?! Ingat lembu kah??! As long both sides ade tolerate & trust. Everything going ok!! As simple as dat ::
- Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.
- Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai memperlihatkan :: siyes!! Aku payah ckit tuk show ma luv kat orang.. tapi memang aku sayang kat orang tuh.. sapa xmo mesra beb! Tapi da mungkin aku nih jenis kasar kan. lover pon men maki2 je. ADER AKU KESAH. Tapi, dihati siapa tau kan.. aku sayang banget deh!!!::
- Ambil berat dalam menjaga hubungan.

No comments: