FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, May 28, 2009

:: ceduk2 ::

Salam semua

Post ala2 bersahaja dok relax jup tunggu xm sat g. dalam kul 11 pagi waktu tempatan. Wuuuargh!! Malas nye nk g univ. ( dak2 cnie sebut as JAMI3AH, ade aku kesah??! ). Univ sudeh!! Berarab2 pulak. Kononnya bahasa syurga, bahasa alquran ( pada bibir2 mereka ). Tapi, selaraskah syurga itu, sejajarkan alquran itu ngan tingkah laku seharian??! Setakat pokpek2 menGOMPANG sebandar ( cnie bkn kampong BTW ). Xde makne nyer… better ACT than WORDs. Mudah bukan??!

Tadi terbace satu post kawan. Teman. Now sudah berada di stage SAHABAT. Tastate3!!! Ahakz. Isu diutarakan adalah sikap individualistic & tiada kesalingan. Ekceli ade pon sebelum nih aku sentuh ckit. tapi xde lah sampai berkonsepkan ala2 pidato kan!! siap bercaptionkan standing ovation dari AMANDA holden, piers morgan & simon cowell. Wah!!! Talented nyer kaw kan!!! kalah susan boyle. Atau nk seglamer shaun smith??* unconscious!!!

Well, skill beliau dalam arena penulisan memang superb!!! Once meninta kata. Selautan ikan( hanak2 hikan ) terpana. Sekali menutur bicara serata buana merafak sembah*matilaaa nyiloro kidul* sembaaaaaaaaaaaah.. syirik lah kaw!! Mane tempatnya??! NUR-raka!! Khaalidiina fiha… innallaha syadiidul 3iqab. Yang dilangit ilahi, akan sujud. Kerana beliau sekadar melata, menjalar2 dibumi PERMAI allah taala. Kemana nak dijalarkan pon, aku xtahu. Mungkin dia lebih mengetahui kowt. Ahahaha*siyes! Mati aku pas nih**

Nanti pas xm. Aku nk sambung pasal tuh. Ala2 ceduk idea ( tajuk ). Tapi penyampaian mengikut kaca mata aku.. awal2 nak gtau.. ia adalah dari pandangan peribadi aku. aku hanya mengambil tajuk dri post dia sahaja, sebagai satu isu relevan masa kini untuk disampaikan. Siapalah kita nk melawan mahaguru tuh kan. kaw nk kena panah petir lawan sifu.. tema mentor. Tunjuk ajar ku MAKHAYAM*ops!!!

K la.. nk bersiap nih..kang ade masa aku sambung k. ahakz!!!

No comments: