FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, May 05, 2009

Salam semua

1st of all. Mintak maaf banyak-banyak kat ma adik. FATIN. Lupa nk wish birthday dia. Hehehe. Patutlah cam ade yang xkena je, ghuper2nya. Ade mende aku xbuat ( wish besday ). Pas tengok2 pic family, baru aku teringat. Huh! Ape daaaa! Besday orang lain ley ingat, adik sendiri sudah lupa daaaaa. Sengal gilos! Ahakz.

Name diberi, NUR FATIN NAJWA. Berapa ramai daaaa nama FATIN yang aku kenal nih. Bersepah-sepah. Kemana pergi pon, FATIN ader je. Komersial sangat namanya kan! Ahakz!!! Wutever.. selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 18. Pada 3hb mei lalu. Wuarrrrrrrrrrrrrghh!! Aku xley terima yang aku lupa. Besday adik aku. Huh!!

Atas kelupaan aku, dia nak mansuhkan pembayaran bil tepon bulan lepas ( april ). Owh no.. da pakai bil, xreti nk bayar. Sesuka hati je kan. aku ganti adiah mansuhkan bil tuh dengan ZARA 2009 summer collections. Bil tetap kena bayar, hadiah lain cerita, bil lain kesah. Huhuh. Aku xsuka kalo no kena block nih. So, better ganti je aku nye kesalahan, ngan baju. Hehehe. Nama aku xblack list… kuikuikui

Balik msia bulan 6 nih. Abang beli baju. Deal??! Ko kena bayar gak bil, no ngelat-ngelat. Dulu mama ada, ko ley ngelat-ngelat. Ngan abang xder. Ahakz!!! Pandai guna, pandai bayau. Huhu. Kalo x, abang yang tarik balik phone n no tuh. Coz 2-2 atas nama abang. Hehehe

Sekali lagi, happy belated besday to u. sorry, coz abang terlupa sangat2. Semoga Berjaya menjadi anak perempuan yang setabah mama. Sekuat puan nooraishah. Jaga diri leklok, jaga abah. Jaga nama baik family. Sweet 18.


--kiri : NURFATINI ATIQAH, kanan : NUR FATINI NAJWA--

Entry 2 in 1, dalam kesempatan yang ada ini juga, aku nk ucapkan tahniah ( dok sibuk ngan tahniahkan orang je ) family sendiri xder kan!! aper cerita. Ahakz! Buat ma little gurl, NUR FATINI ATIQAH. Congratz coz dapat wakil mssd dalam acara VOLLEYBALL. Nih da melawan tokey da nih. Main sampai MSSD. Huh! Mane aci… sukan, sukan gakz. Study n pelajaran jangan sekali lupa. Once pelajaran terganggu, abang sendiri yang akan mohon pengguguran nama sebagai atlit sekolah atau pon wakil MSSD.

Nak main, biar main betul-betul.. nak belajar biar belajar betul betul… bak pesan mama, nak setengah2 xder. BOOOO LAYAN!!!

Xsangke pon yang dak kecik sorang nih dapat wakil MSSD. Terer sangat ke adik aku sorang nih. Tengok lembik jer ( layu jer ). But who’s know kan. pasif dimata kita, aktif di khalayak ramai. Jangan jadi cam aku. Apa-apa peringkat pertandingan pon la, skali ader MAMA datang bagi moral support. Sah…! Sah…! Aku terkedu seribu bahasa, terkaku sejuta gaya. Memang xley buat ape… memang itu tebiat nyer.

Syarahan peringat negeri darjah 4. Mama datang. Aku sepatah haram xdapat lafazkan, walhal text dah hafal lancar. Sebab pe?? Mama depan stage. Betul-betul depan aku. Ishhh, xley aku!!! Peluang kali ke-2 tetap ade, aku dpt naik stage lagi. Tapi kali nih, mama tunggu kt luar. Alhamdulillah. Aku Berjaya. Hehehe.

Cth kat sek menengah lak, time hari sukan. Masuk 4x400m. xboleh lari, kaki cam da kena pasak. Coz mama dok tepi padang tengok anak bujang dia nak berlari. Sebaik ader cikgu yang sememang nyer rapat ngan aku n kenal mama. Dia ajak mama g kantin sekolah. Habis acara 4x400m. aku bawak silver medal. Kenangan & aura mama membuatkan aku jadi AIS, xtau la nape… setiap manusia ada kekuatan, ade kelemahan. Wallahua3lam.

Buat TINI ( NUR FATINI ATIQAH ). Abang doakan tini Berjaya dalam pertandingan akan datang. Semoga cita-cita menjadi pemain bola tampar handalan tercapai. Abang akan selalu support tini.ensyallah..

No comments: