FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, May 11, 2009

:: kempen bertanding ::

Salam semua

Memula cita arini aku nak kongsi lirik lagu dari Dato’ Siti Nurhaliza. Masa lagu ni dirakamkan, dia lom lagi dititlekan DATO’. Tapi dik kerna lagu dia lagu sepanjang zaman. Xkesahlah. Ahakz! Aku suka lagu nih, aku nyer suka laaa. Kan!! ape kaw peduli. hehehe

Andainya engkau ku miliki
Terdahulu sebelumnya
Andai ku curah rasa hati
Mungkin kini ku tenang di samping mu



Belum puas ku menikmati
Kesan kasih sayang kau terpaksa pergi
Ingin ku terus dicintai
Walau bisikanmu azimat berduri

Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada
Ingat ku dalam doa mu

Hiasilah hati
Dengan cinta suci
Selamanya


Gemerlapkan jiwa
Semikanlah cinta
Semoga kau dan aku
Akhirnya bersama
Akukan menunggu
Walaupun seribu tahun lagi

1st of all, ni bukan bermaksud aku dalam kejatuhcintaan dengan sesapa. Sekadar ingin meraikan kegembiraan aku sejak dua menjak nih ( yer ke??! ). Ada budak nakal dia sms, buat ‘lawak’ bodoh, konon2 maw kacau aku. Dia lupa gamaknya. Si FRED dia nih memang payah tuk diganggu. Ahakz!!

K r, ma dear… rajin n kayanya kamo sms kita. Dalah kamu tuh jenis KEDEKUT & berKIRA xhengat dunia, tetiba semalam kamo sms kita. Terus terasa cam kamo itu dah XDE YANG MELAYAN, tuh sebab kamo BERALIH ARAH sms kita. Tul x?? har3. Kita da kenal kamo lama beb, xde maknanya kamo nak spend duit ( bil ) kamo tu kat orang yang xpernah nk memberi manfaat kat kamo ( aku la tuh ), melainkan kamo benar-benar DESPERATE.

Sian kat kamo kan! wueks!! Sowie kalo kita terlalu terus terang. Dan kamo pon suka str8 tu da point kan. janganlah kamo KESAH ok!!! Tuh yang kamo MAHU. Nah hamiiiiik! Kita nih la jenis xsuke bertalam-talam nih. Maka, sesuai la kita ek. Hueahahaha. Ni bukan nak mempertikaikan kamo k, just meluahkan apa rasa hati uhukz!

Berbalik pada soal hati & perasaan tadi. aku sebenarnya tak sabar nak abiskan sem nih. Nak balik malayisa. Sebelum tuh kalo xde aral melintang, g UMRAH! Ahakz! ( ley caya kah ini??! ) orang ramai ala-ala ragu-ragu je. So, DO I CARE bout it!!! Kita nak g mana pon, ade kaw sponsor?! Ada kaw taja makan minum pakaian aku sepanjang perjalanan. Diam-diam sudah. Masa beribadat, masa main, masa study. Itu semu kita yang buat dia. Bukan dia yang buat kita. ( boleh dirancang!! )

Maw pulang Malaysia. Coz ade sumthing besar menunggu aku. Ehekz!! Ape la tuh kan.. hanya aku & dia je yang tahu ( dan beberapa kenalan terdekat ). Korunk memang best & supportive. But!! Sayang nya, aku xdapat nak merasa sangat betapa indahnya saat tu. kerna, si DIA xder ngan aku. Huh!! Si DIA dalam ini ada pelbagai jenis makna & orang. Pepandailah korunk TEMBAK.

Macam yang dikatakan sebelum nih. Aktiviti wajib balik Malaysia. BERJALAN SAKAN, holiday ke pulau-pulau. Yuuuuuhu!! Lain tahun, dengan lain orang ( JUMLAH ), lain masa lain tempat. Planning da baik nya. Tinggal lagi beberapa minggu je. Xm next week, last paper aku 28 hb. Alhamdulillah, abis awal. Hehe. Ley lepak AMMAN kat umah ……… siapa yang masih xm tuh. Xdapatlah nk ikut skali. Maka, nanti setiap malam chill AMMAN… bapak best. Duit??!! Matilaaaaa da kering nih!! :: Begging ::

Sekali lagi, si DIA xdapat join aku tuh beronggeng2an AMMAN. Susah betullah. Huh! Camne nih??! Bila masa nk menyebelahi. Asyik xdapat je. Ngan orang len xbest. Coz least faham aku. Aku mau orang yang ley MASUK ngan aku. Sekepala, sehangin, sehaluan. Amalan??! Sendiri2 sudah. Dia lagik baik dari aku ( sedar diri ). Baik personality la.. baik lain??! Nope komen. Ahakz!! ADE AKU KESAH!! Miehahahha

Sebenarnya, aku nih merepek ( isi post totally terPESONG ). Macam2 ada dalam kepala nih. N one more thing is. Aku baru je lepas satu BEBAN. Huh! Buat ringkasan ( summary ) buku bout syiah. Mampus aku, nak diolah guna gaya bahasa sendiri. TERER SGT kan bahasa aku, balun je laaa. Naw ngah weng2 nih. Tepu da otak. Nak study ke idak xtau la.. ahahahaha ( alasan xley blah )

Besok last lecture, hureeeeeeeeeeeeeeeeeey!! Boleh layan MALAM ku ngan begitu sesuka hati.. jadual tido ley ubah sikit-sikit. Perjalanan jadual harian pon agak boleh di alter mengikut HATI aku!!! Aku nak gak transformasi. Hengat kaw je!! Huahaha. Antara step aku tuk merealisasikan transformasi nih. Aku nak mula KEMPEN tuk bertanding dalam PERMAI. Xkesahlah apa-apa jawatan pon. Aku MEMANG giler kuasa… puas hati??!

Katenya nih Aku banyak cakap, kurang ( xder ) buat kerja!!! Kan!! now, aku nak buat kerja.. kaw yang dok komen2 aku byk cakap nih… aku mahu satu kerja dari kaw dri trus nak mengata aku byk cakap. Mari sini TOLONG ( kerja kaw ) merealisasikan hasrat aku. Tengok ader berani tak?? Atau kaw sendiri xtahu ape itu erti MENGOTAKAN KATA-KATA. Be gentleman k… ader PUN*I tapi tak tahu nak fungsi. Baik humban sungai tembeling bagi buay jamah, tuh pon kot buaya nk telan. Ahakz

Sekian dari aku.. wallahua3lam. Akan bersambung siri KEMPEN aku dalam meneruskan hasrat bertanding kerusi pada pilihanraya PERMAI 2009. Aku berkorban, aku bersedia, aku boleh buat. Da~

No comments: