FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, April 30, 2009

:: tentatif da berubah ::

Salam semua

Tergempar, tiba-tiba & menakutkan.. ahakz! Terdapat perubahan besar pada tentative & jadual perlawanan permainan di KARISMA09. Ekceli, da dapat rasa sumthing yang akan merubah jadual. Well u know me! Ahakz! Matila riak ngan super power. Great instinct. Just wanna say. I TOLD u guyzzzzz!! Kan… maleh nk cakap banyak. Hiks.

Apa2 pon, kite redha, bersyukur, sabar & yakin. Ini semua terkandung hikmahnya. Perjuangan awal kita untuk dapatkan jadual perlawanan yang selesa, telah termakbul. Alhamdulillah. Sesungguhnya, ALLAH bersama orang yang sabar & berusaha. Yakin dengan diri sendiri, yakin dengan perancangan ALLAH. Kita akan redha atas ketentuanNYA nanti.

Tuntutan ( permohonan ) pertama sudah dimakbulkan. Tuntutan seterusnya pula. Dimanakah peranan kita? Terus selesa di KEMUNCAK??! Jangan sesekali membuat onar. Keep workharding. Nikmat & bala itu adalah UJIAN dari yang maha mengetahui. Kaw tahu ape?!! Tersirat dilangit dan bumi itu atas ILMU AZALI yang maha esa.

Last buat not least. Why not kite ( tuk AJK KARISMA09 ) kekal ngan jadual asal. Mean 1 mei tuh untuk volley & badminton. Atas kekurangan bilangan kumpulan, jangka masa untuk setiap perlawanan juga akan menjadi pendek & cepat tamat. Stay ngan plan 1mei for badminton & volley both 4 guys category. Tak lama manalah badminton tuh. 3 teams je pon. 2nd day kita ley focus kat finale bola dan perlawanan mahabbah. Penyokong2 kena simpan gak. Nanti terpecah2. Da xmeriah. Ker camne??!

Peringatan awal. Ini adalah cadangan ok!! Bukan nak mengONDEM mana2 AJK karisma, aku pon manusia, ader HATI. Rase xpuas hati ngan CADANGAN ni, cakap leklok ( quoting sum words from previous statements ). Da tau korunk punya hati, atau manusia berHATI, cakap pon biar dari mata HATI bukan membuta tuli. Guna akal & minda tuk buat any kenyataan balas. Dahulukan emosi, adalah sesuatu yang amat MENGAIBKAN. Xguna belajar jauh2, timur tengah lak tuh… nope komen at all.

Sapa sokong kita habiskan game badminton & volley pada 1st mei ?? angkat tangan, ini tuk memudahkan korunk juga ( atlit yang berkaitan ). 2nd may kita bagi la ruang & peluang tuk bola sepak. Ape guan stadium besar kalo xgunakan kerusi2 yang ader tuk dipenuhi dengan penonton kan!! Kita jangan pecah belahkan UMMAT MUHAMMAD ( penyokong ). Biar 2nd of may, semua terarah pada sukan UTAMA, itulah bola sepak PIALA DUTA.

No comments: