FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, March 06, 2009

:: xlayan ::

Message alert : please dun stop da music. RIHANNA

“Red.. ko pe cer?! Knpew lme xanta mcj aku??”

“ade plak ko kesah ape citer aq kt cnie? Mmg xmo anta kt ko pon, skali anta. Tggu reply 2 kali kiamat satu sms.WTF k!!”

“jgn ar mawah aku. Kuwl ar..”

“heh! Ape mrh2 lak ni?! Arghhhh. Xfhm aq!”

“he3x. windu gilew kt ko red. Balik ar cwpat. Ley chill. Ko xdew bowink ar”

“weyh! Ko jgn merapik niyang rapek kt cnie ek. Aq xde mase nk layan ko”

--tegas nih—

“Owkayy.. sowie. Jgn ar mawh2 aku. Aku nk gtaw mendew nih… hik3x. eita kim salam kt ko. Sukew x?!”

“whhhhhhat?!! Eita kim salam kt aq?! 4 wut purpose?! Owh no! aq xtao nk ckp per.ahakz! ea npe jdi camtu lak?!” ( tersend awal lak, xabiz pon taip agik )

--siyesly terkejut! N xtau ape2 pon nih… aq reply pon da xbtul ekceli, jwb xkena soklan. Ahakz!—

“ko niew pewhal lak?! Xsukew ke?!”

“ko cakp kt dye. Aq nieh GAY. Ahahaha. Malas layan. Da2 aq de keja nih. Ko pandai2 lah settle kan ieta ko tue. Aq xamik port ( wt mse nih )”

“red… jgn ar camnieh. Ko niew ape ar”

--aku xlayan( reply ) pon… sbb xde kepentingan aku tuk mende2 camtuh..--

Toooooooooot. Tooooooooooooooooooot. Ttttttttttttttttttoot.

Begitulah kesah sehari dua lepas. Ahakz! Ntah ape2 ntah kt dunia luar tuh. Melalaikan betul! Ececeh.. ayat xley blah sgt kan! Huhuh. Xde la… saje je.. xmoh layan r mende2 cam gituh… men kim2 salam lak. Xreti nk bgi salam sendiri ker.??! Ahakz! Bacul nyer pompuan.. kuikuikui. Tau2 kim salam. Gile ke pompuan nih…

Ok… tuh bayangan awal je. Hehe. Beser la kan. Kite nih terlebih social pon. So lepak sane snie ngan orang itu ini. Macam2 la org kite kenal. When. 1st degree frenz, bawak kawan dia. So akan jadi 2nd degree frenz, bile yang 2nd degree bawak kawan2 dia. Maka akan wujud 3rd degree frenz. Begitulah seterusnya. Maksudnye. Kawan ats kawan. Hehe. Faham x ni??! Ala2 konsep multilevel marketing gakz nih. Ko carik org nih. So, ko akan dpt benefit. Ahakz! Camtuhla konon2 nyer.. huhuhu

Erm.. lama xlama. Byk xbyk kali lepak ngan ieta n da gang tuh.. xder la ckit sgt.. kerap r gakz.. hehe. Coz sape agik r kt KL tuh kalo aku xlepak ngan ‘dak2 sengal’ ahakz! Sowie guys!! Sengal2 pon. Orait wut… yang penting enjoy kan! Hehe. Enjoy pada zone nyer. Bkan crossing da lines k. ( mudah2an yer! ) hekz… so. Aku nih xde la. Byk ckp pon ngan ieta nih. Coz. Dia pon ala2 3rd degree je.. ape klas kan!! Ahakz!! Assobiah sgt aku nih.. memain la ngan aku. Dsar diskriminasi aku ni. Mmg syadid. Kaw2 nyer. Miehahaha

Dok dlm lepak2 tuh… aku PERASAN jer dia selalu usha aku. I’m guess dia dok tgok rambut aku. Wat pe la dia tgok aku. Baik dia tenung jer si iwan tuh. Lagik hot. N ade rupe… buang masa je dia tgok org xder rupe. Huhu. Bukn ape. Aku nih mmg KUAT PERASAN.. korunk xtau ke. Ahakz!! Ade aku kesah korunk nk piker ape! Penah lak ats smua tuh. Aku mintak makan minum kat korunk kan! Mieahahha..

Tipo laa kalo dlm dok lepak2 tuh. Seharam 2 patah perkataan x penah kami bersembang. Melampau r camtuh. Mane pegi PR aku kalo cenggituh jadinyer. So ade la mende2 yg kami selalu sembang kan. Tuh pon sembang2 dlm kelompok ramai. Bukan berdua pon. Hehe. Gile kaw nk sembang 2-2.. orang ke-3. Sape plak nk jawab! Xker fitnah name nyer tuh! Ahakz! Dasar pompuan sgt kan.. fitnah dunia.. hehehe

Tapi…………… dlm dok sembang2… dia selalu tny pasal GF kat aku… ape mende laa. Itu la ini la.. eiyyy. Rimas lak aku ngan betina nih. Xde ke issue yg lebih besar tuk diperkatabincangkan. Argh!! Nk mati aku merespon kat soklan2 seangkatan nyer.. nih muka kaki pompuan ke??! Hey!! Xmen r… kalo ader pon.. setia pada yang satu r.. hehehe.

Dia kalo bertny tang soklan2 tuh kan… mmg beriya2 sgt. Mmg btul2 dia nk tau… bersungguh nih. Ke hulu. Kehilir dia putar2 soklan… tau r. amik pentadbiran social.. igt ape! Aku nih bhan kajian ke??! Dok tny macam2… inspector pencen tul! Gerammmmm seyh! Alakullihalin, dia pon satu. Betanya kt aku yg amik laws ni. Ahakz! Aku pon ley gakz putar2 alam nih… xterbalik alam aku putar. Paling2 pon jawapan masih agik rasional n relevan tuk kehendak dia. Ahahaha. Padan muka ko pompuan!!

Ape niat yg dia bertanya tuh xyah cakap r.. mmg kawan2 aku pon tau je.. huhu. Igt aku perasan sorang ke hah??! Org len pon same gakz laaa. Hehehe.. dia tuh. Ekceli single. N bru break ngan bf dia few years ago. Perlu ke aku peduli kan!! Itu soal dia. Bukan rosak akidah aku pon. Dia break ke ape.. ahakz!! Huuuuuh! Aku speechless ngan pompuan nih. Nak kate xde rupe. Xde la cam madhuri dezit. Nak kate hodoh xder la cam penyodok sampah. Kire ok laa… hehe 10 bintang. Bagi 8 laa. Satu bintang simpati. Coz cinta terbantut. Ahakz!!

Erm k la.. nnt sambung part lain…. Nk susun kronologi… hehehe (walhal malas )

No comments: