FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, March 13, 2009

:: xde kena mengena ::

Sambungan yg lepas.. ( ade kena mengena kah?? )

Juz tgok je r, ader xde tu blakang kira. Nnt korunk akan dpt sendiri ape yg aku nk sampeikan. Whether cepat or lambat penangkapan BENAK korunk tuh, bergantung berapa biji kismis n tamar korunk telan/day. Lagik byk korunk2 mentekedarah jenis2 bijian serat tuh. Makin pintarla tuk mendapat maklumat dri post nih! Hikz!! Elok sgt kan.. makan hasil bumi padang pasir. Menerangkan hati, mencerdaskan otak. Ley lawan geniusnyer suffiyah usop! Geniusnyer la tapi.. hat lain tuh, xyah r lawan erk. Lawan hokum tuhan namenyer! ahakz!

See, da mula melalut2 dah.. susah tul nk konsisten ngan isi2 dlm penulisan. Anyhow, aku xkonsisten dlm penulisan yg bukan dri KONSEP KOPIPES. Ahahaha. Sapa xtau! Men kopipes boleh r wat post every single hour kan! Alih2 nnt. Promote kat YM. MSN. N segala jenis laman sembang yang ader kt alam buana nih. Hengat kaw tuh sehebat LANGITILAHI.COM kah! Ahakz!! Set2 baru nk naik pon… xyah la nk berangan wat post sekerap org2 yg mmg pandai berbicara dlm penulisan(blogging). G amik wudhuk, redakan keghairahan kaw tuh! Dri setan jer sume tuh. Bace quran ade gakz pahala.. hehehe

Done! Xyah mendetailkan sape org nyer. Juz enaff la kan! Nak carutkan org, biar ngan cara terhormat! Walaupon kan!! Tetap ngan tema CARUTAN,ahakz! Ader lak aku KESAH?! walau ANY!! Hehehe. Maka, itulah pembukaan tuk kali nih.. now, suasana cam dramasutra r erk ( kt bawah nih ) baca sperti anda belakon, n ini adalah skrip nyer :-

###################### p2 #####################

Selama nih. Yang u keluar ngan dia kesana kemari, ada pernah I kesah??! Ade pernah I peduli??! Hey!! C’mon r… be professional ckit… xkan ngan mende2 camtuh pon u nak JELES?! Ader pulak perasaan jeles tu ek! Xsangka la plak, u jeles kt dia. Kerana dia kuar jalan2 spending times wif me… u r sooooooo sooooo funny!

###################### ## #####################

Xguna kan! If kite bukak2 cerita lama… menyakitkan, memeritkan.. tul x?! n aku nih bukanlah jenis nk bukak file lama2 reveal cerita ‘XTRAORDINARY’ lepas2 kt public… huh! Hina sangat buat kerja camtuh. Apetah lag ink mencanang buruk orang.. lagi2 yg langsung xder kaitan hidup dia ngan aku. Walaupon sekelumit zarah! Aku ngan dunia aku. Ko jangan cube masuk campur. Cukuplah ruang2 yg ada nih. Aku ‘terbang’ ngan selera, n citarasa aku sendiri. Dat’s really make me happy!!

Nak buat camne kan. Orang tidak beribu. Itu aku! Less kasih sayang xbermakna aku boleh diungkit2 ngan begitu mudah. Paksi aku mudah ( dlm mengharungi2 hari sbagai seorang anak yatim ). Aku akan trus ber’kelana’ aku xkan mengemudi. Lantak dialah kemana pon ia hendak pergi. Aku akan berhenti or berlabuh bila layaran itu mati di persisir.

Tawarnya hati dlm beberapa perkara. Xde makne nye aku nk gapai ape yg aku citer2 kan ( sbahagiaan ). Aku nk lakukan depan mata MAMA. Now, MAMA xde. Ape semua nih! Maybe aku Nampak seperti putus asa atau benar2 kecewa. Siapa tahu! Ape sebenarnye… aku realistic. Tapi ape perkara yg aku harus sedari! :: Redha & sedey ::

Hyep!! Fred. Ko xboleh biarkan perasaan itu kuasai kau! Igt tuh. Aper MAMA pesan! 7th oct 2008 kt airport b4 departure. ( Da last hug n kiss I ever had from MAMA ). Anak2 dia xde yg gagal lagik. Sebab dia sendiri yg menjayakan anak2 dia yg dulu penah jatuh. Kau kena faham tuh. <- ayat yg buat aku berfikir sjenak tuk beberapa waktu.

Ntah laa. Tetibe xde mood lak dah nih hah! Sejak 2 menjak nih, ada aja deh ngak kena ama ako. Penat, letey, ketiadaan moodisasinya ( btul perkataan aku neh?? ). Aku nk berdiri sendiri xtau pada mana & pada siapa tuk aku berpaut. Tatkala tuk berdiri setelah ‘sakit jatuh’. Tangan yang acapkali menghulur beri sokongan, telah 110 hARI meninggalkan aku. Ya allah. Aku perlukan semangat, aku perlukan kekuatan. Aminnnnnn~

2 comments:

Anonymous said...

ya Allah, berilah sahabatku ini kekuatan yg dipintanya.. amin!

fred said...

terimas ats doa kamu juga..
erm..
bile erk agak2 nye nk dpt title 'PUAN'??
hehhehe