FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, March 24, 2009

:: lover o fren ::

salam semua..

yes!!! Dpt pon.. hehe. Da beberapa hari dok citer pasal KARISMA09. Tuka angin jup. Kita nak balik ke msia. Hehehe. Windu bebenor kat kawan2. Ehek! Baru jer sebulan semggu pon tinggalkan deparang. Windu konon!! Poorah! *monolog*. Siyes dowh, windu kt Kiki ( kenapa name dia 1st?? ).boy, apiz, capit.n bla bla bla… mesti ade yg persoalkan. Sebab dia yang paling dekat ngan aku. Wueks! ( dkt coz besday dia la. 15th march lepas ). Tuh yg aku sebut tuh. Giv me 10 kiki.

Ape la citer dak shah alam sana tu?? 9teenstar. Ntah ader agik ke idak kt 19 tuh. Or memasing da kua radius??! Dari ke utara nya, till la ke selatan nyer. Semua tempat ader. Heh! Best sgt korunk kan! Tinggallah aku sorang kt cnie. Xde kaba pon korunk kirim kan…*runut bunyi, APA KABA mu disana *. Missing boy, apiz, capik n semua2 r… ade pulak tuh. Aku kureng miss dia. Coz, baru2 nih dia der ‘marah’ aku. Ahak! Dia kate aku nih gilos. Xtau, yang dia punca aku gilos. *xde heran beb*

Sekarang nih, nak kena gtau. Plan bulan 6 ( balik summer ). Adakah aku akan landing kt KLIA atau LANGKAWI atau JOHOR ( senai ). Aku msih beristikharah.hiks!! pening nih, nak turun mane pon xtau. PILOT besar kt KB. Dia xley amik aku ( fly ) ngan aku. Dia suke fly ngan capik jer. huhuhu. Orang len dia xpandang. Kan mista PILOT kan??! *jgn temper*

Agik satu, lama aku xdgr bout AFAN. Mana kaw pergi hah mista AFAN??! Da xlepak2 ngan ‘BUDAK2’ ke? Or masih chill ngan ‘orang2 tua’. Ahakz! *Matila aku*. Lepak ngan ssape pon xder halnye r. pandai bawak diri sudeh. Jgn mudah termakan kata, jgn senang terhutang budi. Orang luar tuh byk agenda nyer. Nnt yang digenggam terlepas, yang dikendung jatuh berdebok, berderai menyembah bumi. Da xmanis dipandang rupa. Hehe. Elok2 ader waja selama nih. Karang hilang ntah kemana. Bawa diri, frust menonggeng *konon2 nye*

Ader sms, dia kate kenapa balik Jordan xbagi tau dia… hey u! orang da lama kt cnie. Baru kaw nk pertikaikan mende tuh??! Kan aku da lama keg tau ( beberpa mggu b4 departure lagik )… dia yang suke sangat emptykan inbox message. Salahkan kita lak, lain kalo setiap yang masuk tuh, jaga leklok. Bukan semedang delete or terminate jer. skunk da jadi ape?? Kate aku lupa kawan la??! Ko yang lupa aku.. siap xde memori ko kat aku pon?? Penah aku keco?? Ahaha.*padan muka kaw anyway*

Then, I got dis from boy’s blog. Posted by fix ( capit ). Rajin lak hah update. Ahakz! Eventhough it juz kopipes. Aku suke. Luv pitt eh alah fix ( bak kate boy ). Nak kate stone xgak, nak kate minum jauh sekali, once get a floor?? Ley gilos kot?! Ntah.. aku xtau… ex-Bboy katenya… fix wat flare skali fix. Dare u for 50 bucks make sure it really satisfied me… hehe. =)

The definition oF Loves from A to Z
Can Be ur Lovers or Ur FRIENDZ


A ccepts you as you are,
B elieves in you,
C alls you just to say hi,
D oesn't give up on you,
E nlightens your mistakes,
F orgive your mistakes,
G ive your unconditionally,
H elps you,
I nvites your over,
J ust "be" there for you,
K eeps your close at heart,
L oves you for who you are,
M akes a different in your life,
N ever judges you,
O ffers support,
P icks you up when,
Q uiets you fears,
R aises your spirit,
S ay nice things about you,
T ells you the truth when you, need to hear it,
U nderstand you,
V alue you,
W alk beside you,
X plains things you don't understand,
Y ells when you won't listen,
Z aps you back to reality

Those are what Lovers/ friends should do.. if they doesn’t have 1 of those….. neither a good friends nor the best Lovers.

K r.. nak study ckit. Esok der xm. Wish me luck n alldabest. Thanx 4 comin here guys. Appreciate it..

Da~ wassalam..

No comments: