FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, March 25, 2009

:: aiz ( name manje ) ::

Salam semua…

Haih~ xde mood sangat arinie. Hehe. Xtau r nape.. tetibe teringat kat adik aku HAZMI FAIZ & DANNISH ( anak buah dia ).. gegatal bukak folder pic malam tdik ( pagi pon ekceli, pas subuh ) xde mende nk buat.. ala2 flash back balik r kunun2 nyer.. heheh. Kenangan silam merupakan detik paling bermakna dalam meniti hari2 mendatang. Kan!! TETAP ngan ayat novel segala. Walhal… kaw bkn penulisan tegar yg mengepost 10 entry dalam mase 30 min. *sapa xtau *



Windu bai kat adik aku faiz & dannish. Ape la agaknya dia buat kt umah tuh. Hehe imaginasi xley blah sgt… khayalan semata!!! Bukan ape, kt umah.. xde orang len yang aku sakat, kalo bukan dia nih ( faiz ). Tgok dia melawan baik. Ahahahaaha. Mula r buat muka toya dia. Then, ala2 nak nangis ( ciwek!! ) once dia melawan guna mulut. Hamik kaw!! Benanah telinga dengar… tapi xde la dia carut hamun sini sana xtentu hala. Susah gak r nk dengar dia mencarut. Baguz adik aku sorang nih!! WALAUPON!!!

Tahun ni. PMR katenya… nak beat abang dia. Ahaaaaa! Cabaran nih. Xper2. Aku terima aje. Sejauh mane dia ley buat, kita tunggu ajer. Walaupon orang kate, “…setakat cakap. Boleh r cerita.. buat tengok…” so, from now r kita nak tengok. Dia boleh ke idak. Dapat st8 A’s. janji aku, license & motor dalam tangan if u can give me dat result... Encourage dia kekdahnya… lets him ade tujuan, kenapa dia perlu dapatkan semua tuh… bukan untuk siapa pon. Tuk adik aku gakz. Heeeee~

K r… saje je.. bile terasa rindu. Ku sebut namamu.. heheh. Gudluck erk FAIZ. alldabest

No comments: