FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, October 29, 2008

:: besday GURL ::

Salam semua…

Dengan nama tuhan yang maha penyayang lagi mengasihi…

Aku dengan rasa bersalah nyer ingin menyatakan, bahawa aku telah lupa akan hari ulangtahun adik kesayangan aku… sangat2 lupa… lagik2 musim2 serabut n celaru itu ini.. abang mmg xingat langsung.. ini adalah satu kesalahan besar yang amat2 aku kesali… hari ini dan akan datang… terlampau bz sangat, sampei besday adik pon ley lupe.. sorry banyak2 erk tinie… maafkan abang…




Seb baik la ader peringatan kt TB sebelah ni, thanx ma… coz ingatkan… kalo x, sampei kemati la abang lupe xucap besday kat tinie…



Maka dengan itu, saya… abg fred mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buat adinda tersayang… NURFATINI ATIQAH MD NADZRI… semoga tini belajar ngan sungguh2.. nnt boleh tolng mama n abah… jangan lup jaga mama… sayang mama. Sayang juga baba.. abang doakan tini senang didunia, dn bahagia diakhirat hendaknya…



Akhirnye.. abang ngan rasa rendah diri, memohon jutaan kemaafan kt tini. Kalo ucapan ni adalah yang terlambat tuk tini… maaf kan abang erk… luv u so much…

25th oct 1998 – 25th oct 2008

P/s:: nak letak post nih, dan2 tuh tenet down... da terlewat lagik!! sowie erk my adik...


FRED

No comments: