FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, April 08, 2008

:: teka TEKI ::

Salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*bak kate ustad AF sorang tuh** kosser aku~. budget baguz la kan. tapi outtune, pitch-off. Patutlah nk lagu2 nasyid jer. sbb suara Xder dinamik. Stereotype jer gamaknye… nk kembangkan talent tuk genre music yang lain. YANG ADOOO!!**ops.terlebih komen lak!!!

Matila mukaddimah, menghentam orang duluan. Cam xbiasa la plak kan. huahaha. Anyhow. Sapa la aku nih, kalo bukn ngan jolokan MULUT PUAKA ni hah!! Yang lain tuh madah2 berhelah jer kan, aku nih jer yg puaka**sentap!!..wuteva !! it's doesn’t make any sense to me. Coz aku TATAP aku. ko tau sape aku??! xtau kan…!! so ONTOK2 dok. Jgn nk speku lebey2, nk tau. Meh cnie lepak2 ngan haku, then kite ley chat2 sesambil gossiping.*ops!! Berdosa** insop mode…

Juz nk tinggalkan beberapa teka teki tuk u all yang rajin benau melangut kt cnie. Yer la, dok xsuke xsuke ngan cara penyampaian blog aku, alih2. Dia gakz yang sbuk2 menerjah kemari. Kate xsuke gosip2 nih. balik2 dia yng 1st sampei ke mari(blog aku) poooorah!!

Xsuka cakap xsuke, xyah nk pretending2… masuk la ke blog2 ader ‘gosip’ agama terkini. Ko kan suke mende2 camtuh. Ader isu boikot. Ader isu pemulihan diri. N so on.. mesti lagik baik tuk ko kan. xyah sbuk2 masuk cnie. Then 'hentam' aku dri belakang. Tuh ngumpat namenyer. Tau x ngumpat, ngadu domba tuh BERDOSA. Ma3siat disisi TUHAN.. “… wailul likulli humazatil humazah…” 104:01. Wallahuta3ala a3lam.

Selamat menjwab la erk. sape terer jawab laa :: peace ::



1. Lampu ape kah yg kalau dipecahkan, akan keluar juge orang nye??

2. Apekah 3 jenis buah yg terselamat dalam kebakaran yg berlaku di kedai buah?

3. Dalam banyak2 pohon, pohon apayg tak berkayu, berbuah dan berbunga?

4. 1 pada kambing, tiada pada lembu, 2 pada ayam, tiada pada itik, 1 pada adik, 2 pada kakak... cube teke kalau tahu?

5. Apakah burger yg Kementerian Kesihatan tak bagi org Parkinson mkn?

6. Apekah burger yg boleh wat kite sakit perut?

7. Binatang ape kah yg hidup tige tempat?!!!

8. Tanam ape dapat makan cepat?!!!

9. Banyak-banyak mi, mi ape ade tahi lalat?

10. Dalam bnyak-banyak kotak, kotak ape yg kite takleh angkat?

jawapan kendian. sape terer, jawab lah!!!

No comments: