FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, April 30, 2008

:: menciKKK ::

Mggu yg amat membizikan diri AKA bz BODI..mieahahah…

Smggu xder klaz…HUUUUREY!! Coz ader conference dikalangan ahli2 ilmu kuliah. So, dik kerna itu, kelas NAN ADO,suke sgt k…. walhal assignment xsiap agik nih, masih lagik bisa bergumbira ngan itu ini. Zeem... zeem..bile la nk pandai concentrate wif something more priority nyer kan.*carutan diri sendiri, boley!!!

Xder la, bkn xreti nk concentrate or wut. Juz xley nk bagi hati kt tang tuh, dah tuh CAMNO..kita kena lah ikut ape yg kita rase selesa tika nih, karang xder ape2 yg menyelesakan kang, abiz2 maki hamun orang, dah jdi cerita lain plak dah. Sape yg payah. Aku gak yg susah nk wat projek… sbb ilang ‘sponsor’** keiry, anda sila diam*. So kena la berpada2.

2 hari xhupdata kan, pas nih mula episode xhupdate berhari2.. sbb XM, acara MEGA & tamat tmpoh peerkhidmatan tenet(sementara)… bayaran setahun telah tamat digunakan ngan jaya & cemerlangnya.. bape banyak season survivor aku donlond. Bape musim amazing race aku muat turun. Orang g berchooti jalan2, kita sorg2 kat umah… whole season reality tv shows la aku sebat. Hehehe. Kalo donlod tym ader org, terus kena HAMUN. Langsyung xpayah…

So, stakat nih.. aku kena lah wat ala2 konsep laporan mingguan jer. Atleast BUKAN laporan BULANAN. dah la men post bulanan....Tuh pon men set tunda2 post.**sapa xtau!!!** Kesal sgt. Kita nih beriyalah tertunggu2 aper yg dikatakan kt sumwhere tuh. sayangnya, YANG ADO… alazan senang sgt tau, SOWIE erk!! sori jer laaaa???! huh. eloknyer diTULAHkan ajer orang2 camtuh. Xkire la MH Ker, ape ker…dia xtau yang kita nih RT.*Ops!! Matila declare sendiri.

Tpikan, elok gak laporan konsep mingguan nih.ulang suara, BUKAN BULANAN or TAHUNAN occay!!. Xder la kena vote byk cakap or aper kan.huhuhu. kena kurengkan bercakap, sbb aku pon malaz da nk berkata ape2 la nih. biau la ma SPOKEperson yang bertanggungjwab atas segalanya. Bagi pihak aku la maksudnya. Aku ckp kt dia. then... Dia terjemahkan, biau orang len tau yang aku nih xreti nk berDIPLOMASI. Tuh yang dok pakai orangtengah tuh… huhuh.. thanx ma PA...

Satu mende yg sgt2 aku xley terima is…(dlm minggu nih). ader la orang tuh kan, dia kan men tengking2 aku. B*NGK*I KIW*K betul la. Sesuka je ko kan. nk hi8 pitch ngan aku. elooooooooooooooo dear!! Aku mmg xley org tinggi2 suara ngan aku nih. kalo org2 biasa xper lagik. Nih dak… org mmg ley dikatakan luarbiasa dlm hidup aku yg tinggi nada ngan aku. syi*l sgt dowh!!! Aku xpuas hati. Kenapa ley camtuh. Aper salah aku kt ko hah!! So jawapannya, KENANGAN ITU DALAM SUATU DIMASA LALU.. xyah nk explain aper, everything done… HARAP MAAP jer la erk, kalo der ape2 pon.. tiada ruang untuk mu. Sekian!!!

Xkurang gak tuh, ader yg kata aku merajuk dlm seminggu dua nih. nak tau sape yg bawak mulot nih???! jahat sgt kan. kate aku cam tuh, elok nyer disiatkan ajer molut tuh. huahahah.. suka sgt kate aku merajuk. Pembetulan!! Bukan merajuk occay!!! malahan… ader komitmen lain tuk dilakukan, bkan lah kata nk hadap tenong jer ‘orang2’ itu kan.. KUASAAAAA jer aku nk buat mende2 xberpekdah cam tuh… elok aku ‘mengeluarkan’ diri dri kelompok yg tak mendatangkan manfaat kepada aku…poooorah!!

Sepekara yg tak boleh lupa dalam minggu nih, adalah kesalahan yang menyebabkan aku malaz lagik nk berurusan ngan syarikat2 penerbangan. Aper yg berlaku itu, cukuplah mengajar aku, agar berpikir dahulu semasak2 nya. B4 buat any decision. Kot2 nanti, pisang berbuah dua kali, tanpa jantung yg terjuntai*ops!! Ape la maksudnyer tuh kan.. huhuhuh.. walaubagaimana pon, tanpa pengalaman cam tuh, xder la yg kita nih tahu, kita nih ader salah yang perlu diperbaiki. Kesalahan adalah guru membantu masa hadapan. Xder maknye takut nk buat kesalahan. Kok yer pon ko tuh mmg ngaku as ANGEL. Sundsz jer statement nyer..

Bagi melengkapkan kesibukan minggu ini, berikut adalah jdual bgi acara2 yang bakalan berlangsung di bumi irbid nan terchenta banget ini. Maklumlaaa, 1st tym as tuan rumah kan.. excited la gamaknyer. Sampai ader yang terlepas, itu tercicir. Xambil entah pon ader gak. So, jawapan & respon yang mudah lagik penuh makna, WUTEVA!! Sampei kemana pergi masa depan pon, aku xtau. Terlalu play safe, menyebabkan ramai yang tersungkur tatkala berada di lalu selesa. Waaah, falsafah sgt kan!!!

1st mei 2008 (gelanggang dibuka)

Ilmiah….sgttttttttttttttttttt ilmiah & penuh pengisian.

· bertemakan kitab suci alquran alkareem. Acaranya adalah :-

§ Tilawah & hafazan 3 kategori…sejuk jer jiwa. Mudah2han masuk syurga tuhan la erk…

· Tema xreti diam(molut PUAKA) & feeling meroyan lak :-

§ Pidato BI & BA… bak kate orang, yang msuk mende nih, ramainya mulot2 LONGKANG, longkang mana xtau la, hopenyer bukan longkang KERINCHI la erk*ops!!**

§ Deklamasi sajak… yg masuk nih, must ader karekter. Hati lebey, jiwa berangan!! huahaha

· Manakala acara konsep art & seni kreativiti :-

§ Melukis poster… Tema poster ape pon… aku xtau.. padang fasir kot, xpon tema binatang2 gurun sahara*ops!!!

Sukan(outdoor inDOOR)

v Saringan fingfong & badminton… dewan gym…

v Saringan bola sepak…. Acara grand tahunan la katekan… haruz la slot hari pertama kan. orang mane suke main sukan lain. Bola jer yg orang suke kan…??! ammmmmmmmmmmmmmiiik laaa nk sgt…

v Chess & carom… yang xtahan tuh, set2 men jentik2 jer pon.. kena 2JOD gakz… aiyooooh, VD sgt kan… desperate laa katakana, nak wat camner???!*Ops!! Matila ISA… disaman berjuta2 pas nih. kan kan kan??!!!

K la, nantuk sgt nih… aku nk tidow.. chau chin chaw… hupdate kendian… hari2 lain. Bgitau len… tata~~

No comments: