FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, April 30, 2008

:: menJELANG detik ::

Sambungan smalz yg tetibe nantuk tuh… hari pertama xder ape2 yang leh aku join, sbb xder acara yang aku mee-nart.. coz aku susah ngan ngapal, then bukan jua sorang yg kuat meroyan or MOLUT longkang… xbermakna jua aku ini, seorang yang kreatif… hehehehe.. 1st day juz g jalan2 tgok org main n perform jer laaaa. Lelagik tang memeriahkan suasana dewan pertandingan yg temanya QURAN tuh.. haruzzzla memeriahkan..

Kita nih sape lagik kalo bukan generasi elQURAN yang menjunjung syariat didalam nyer. Kalo AF ley penuh depan TV, berasak2 nk masuk amik seat… xkan ats nama kalamullah nih xboley sehangat itu sambutan nyer kan. tuh nama nyer melupakan sebahagian dripada amanah kita tuh… (memperdengar & menghayati) isi kandung QURAN…wallahua3lam… bak kate SS, kita cakap nih, keutamaan nyer adalah tuk kita… sebagai peringatan untuk semua…

Nih plak acara2 yang bakal berlangsung lusa… JUMAAT seiyDUL aiYAM*arab sgt kan!!*,maklumla lama benau xberarab2 nih. kelas pon xder… smggu sehari jer klas… 6 hari chooti. Sehari kelas…(mggu nih je laaaa pon) pas nih, merasalah kaw ngan xm yang bertubi2 & mencanak2… preparation less than 30%... nk jawab ape pon xtau..huaaaaaaaaaaaaaaaaaRRgggh!! tensi mode…

Makanya, nk ilangkan tensi2an itu… kita buatlah ‘kerja2 amal’… waaaalauPOOOOON… nak wat gimana.. da xleh elak dh, mmg kena nyer la kt kita… ko g ane pon, dia tetap dapat berusaha GEGEY nih. cari & perati gerak geri kita, sehinggalah boleh mendatangkan BEBAN keatas kita**matilaaa UNGKIT kan!!!** saye xde maksud nk tujukan pada yang fengsan mahupon MATI. Malahan, mesej ini untuk orang2 yg masih lagi dberi tuhan untuk bernafaz… miehahahahha

Owh, melalut2, jadual 2nd day xbagi lagi… dah meraban ntah kemana… payah kan. kalo 2-3 hari xhupdate, trus macam2 nk letak.. konsep balaz dendam...



Perkampungan sukan

Yeahhhh!! Besh nyer dpt melihat semua acara yang berlangsyung tanpa sebarang halangan..(acara SISWA SAHAJA)… set2 wanita tuh xyah cakap laa. Kalo terlintas kt tempat acara depa pon ley mati kutu… main kelam kabut laa, main makin teruk laa, aper laaa. Mane nyer spirit kesukanan merasuk jiwa nyer pon aku xtau… merapek jer… aku pon xhingin nk tgok depa nyer permainan. Len kali kalo game performance cam SHARAPOVA or NICOL. Nih maen pon, alaaaahai… lomah den. Lembik. Pasif. Terkial2….

K k… xley sgt nk citer pasal perkara RUBBISH camnih. Lagik dihurai2 kang. Memasing melentik melenting. Then bergosipan backward… bak kate org tuh

“…. Makin labuh ‘langsir’… makin labuh la jua molut2 mereka menjaja & promosi ‘cerita’…”

baguz pon, bersikap camtuh… DEFENSIVE.. but. Nk tau ape itu denfensive, datang jumpa aku.bowley!!!

Hari kedua menjanjikan antara hari yang terbaik untuk aku. yeah2(skali lagik).. semua acara tertumpu pada satu radius berpusat… iaitulah di JUST…(stakat maklumat yang ade).. xtau la plak kalo ader lagik ‘monyet2’ yg dok suke sgt merubah2…*ops!! BERKERAS sudaaaaaaaahh**. Acara2 yang ader disana, termasuklah. BS, BT, Balapan, TTali..(shortform jer la erk).. faham2 sudeh. Yang bace mende nih pon bukan set2 tanduk xtumbuh or lemang mentah… semua dah pandai2 belaka. Takat BS BT tuh. xfaham gakz. xtau laaa nk kate aper…huehahahaha


Byk2 acara hari kdua. Aku join BT ngan Balapan(4 x 400m)… serentak gamaknya. Tapi xper, coz BT men liga(thanx pada yg mperjuangkan).. no wonder la… aku ley settlekan track dulu. Then baru masuk court volley… pasal BT nie, panjang ceritanya, nk story kena tggu ckit2… berderap skalz xabis2 plak kang… huhuhu. Aku kan suke buka2 cherita nih, xtawwwwwww kewwww!! Cerita aku, aku bukak la, bukan cerita orang len pon… len la orang tuh… xder kena mengena pon nk interfere. Aiyooooo… syiy*l sgtkan… kuikuikuikui

Xder ape2 harapan pon kt mana2 sukan. Yang pentingnya, kemenangan itu satu bonus… kalah memang padan ngan keadaan semasa… keadaan yang camne, kena cari sendiri dlm ‘ayat2 cinta’ post aku.. yang dulu mahupun aku dtg. Nih ala2 mencari mende yang tersembunyila nih… sape dpt korek dimana letaknya dat point. Memang hebat…waaah gituh kan!! huhuhuhu.. semua nk bagi direct, payoh ler gituh… kena usaha ckit carik erk. bgi direct boleh jer. Tapi pointless lah. Ader HOTAK, piker n carik laaa. Kan kan kan kan???

Da2. Nk sambung wat banner/sepanduk.. mewarnakan mende alah tuh… ekceli aku xtau/xreti pon kalerina kalerina ni… yang bolehnyer wat design n awan larat bagai nk rak tuh kan… tuh mmg kerja aku dri azali lagik.. bab kalerina2 nih. MAHAP jer la erk.. then ader lagik 316 keping pelekat logo medal yang X disettlekan.. sape la nk buat tugasan nih kan…??! kita tgok siapa yg rase tanggungjawab… coz kerja aku dah settle. Juz wat design n print out jer.. huahahah**berkira xhengat nih**!!!

Tata….

No comments: