FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, March 12, 2008

:: baLIk Shah ALAM ::

..SALAM SEMUA..

Syukur bebanyak. Coz segala urusan tiket meniket telah pun selesai... so pas nih xyah nk pikir2 dah tiket itu, tiket ini... yang kena fikir skrg nih. Ape nk buat time balik nnt...**matila semangat banget nih!!!**... mana2 pihak yang ader book tiket dri aku tuh... tiket korunk xkan aku beri, melainkan setelah tibe pertengahan bulan mei nnt. Xyah dok cbuk nk tanya mana tiket segala... bek nor nk tanya tiket la itu laa, once aku kate MEI. Is mei. Xyah dok cbuk2 nk tanya lagik...

If tanya lagik skali... aku bakau jer tiket korunk tuh... then jangan mintak ganti rugi... xder masa nk layan itu semua. Coz arahan diberikan dalam bahasa Malaysia. Xkanlah xfaham2 kan... sape suh book(beli) tiket ngan aku. Kan dah kena kerenah BIROKRASI... kalo xmoh atau nyesal... len kali book ngan orang lain**TEGAS**


--aku menggunkan khidmat etihad airways last year... yang balik larik 3 bulan tuh... tarikh balik last year is 1 july... tahun nih bape hb erk?? owhhhh.. mane ley gtau... tggu jew la masa nyer nnt...--

Mostly yang amik tiket ngan aku adalah yang balik 3bulan...yeah!!! 3 bulan kaw!! Besh sgt... sbb aku pon balik 3bulan & lebey...hehehe.. bile tuh xyah cakap.BIARLAH RAHSIA... kite tggu dan lihat jew nnt camne... agak2 dah xder nampak muka dak kecoh sorang nih... dah balik la tuh. Xpon g sumwhere tuk berchooti**pose kemas barang**


--xpernah naik lagik dis airlines... orang kate besh... tapi xtau laaa... ader rezeki. satu hari nanti. aku dapat KOWT merasa naik gulf air nih... ensyaallah--

Tuk memberitahu, sekadar iklan la jugak. Sesape yg nk balik blan aug. Jgn tny aku occay!! Sbb aku xder terlibat ngan penjualan tiket bulan 8... yang incharge tiket bulan 8 adalah jiran aku... sedara halfi... sila make a contact to ask him... saya hny menguruskan set2 orang yang last minute A.K.A desparate passenger sahaja.. yang nk book awal2 bagai nk r rak tuh. Sila kontek HALFI... dia sedia membantu...sekian dimaklumkan...


--kuwait airways adalah pilihan ramai mase kini... makin tinggi harge barang mencanak2 naik.. makin tinggi jua permintaan tiket di kuwait airways**xder kena mengena**... nih membuktikan... bahawa, biasiswa xyah naik pon xper, sebab memasing ader duit nk balik kan*ops!! matila aku pas nih**--

Pewnat weyh uruskan tiket nih.. penat tang cari seat tuk sesapa yang nk balik... sorang tarikh nih, sekor tarikh tuh... xreti2 lak tuh nk standardize kan tarikh... LECEH btul!!!<-aku pon sama gakz laaa, miahahaha. Yerla kan, kite mestilah lain dri yang lain. Xmoh aku nk satu flight ramai2 orang Melayu(malaysian)... elok n besh agik balik sowang2... hehehe. Kalo tahun nk sempat balik. Maka, 3 tahun jualah aku balik sowang2... Plus CABUT lari...kuikuikui...


--qatar penah naik...masa mula2 dtg cnie dulu... then balik 1st year pon ngan qatar gakx... exclusive siot qatar...huhu--

Erm.. tahun ni nak balik kena bagi tau. Sbb nnt ade orang kecik hati n marah kat aku... kate aku xbagi tau n segala mende lah... so nk xnak. Aku kena bagitau yang tahun nih AKU BALIK!!!! Sori coz tahun lepas aku xder bagi yang aku nak balik. Siap tipu kate aku X balik. Walhal aku da beli tiket seawal feb agik... sowiiiiiiiiie erk!!!

K la, tuh jew tuk kali nih... nak rehat pewnat sgt nih... nnt sambung agik erk...da~



No comments: