FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, January 09, 2008

:: xSiaP2 lagiK ::

..SALAM SUMER..

erm... arinih masuk hari ke-4 LCD aku NAN ado dlam bilik aku, sunyi la agik bilik aku tuh...bertambah2 tensi aku... aku nk mendengari sumthing, tuk hiburkan hati ku yg lara nih.huahaha. dah la penat ulang alik tny, tapi xsiap2 gakz. syi*l laaaa!!

nih pon baru balik dri AMMAN, matila aku skrg nih galak sgt ulang alik g amman... buat aper pon xtau. wajin sgt la katakan kan. study tuk xm WAJIN x? kuikuikui<- carut diri sendiri, voley!!!

ader urusan yg agakz2 fenting sbenarnyer kt amman tuh, all about dealing2 nih. kalo xder aper2, xder la kosser aku nk ulang alik. bek aku dok IRBED nih hah! ader gakx mende yg ley aku buat**buat aper xtau**

aku nih sempathupdate blog pon kt bilik orang len. xkesah pown kan...yg penting aku tetap gegih nk hupdate post...dari trus berkubur lesu dinch hupdate... nk elak sawang2 n lalang2 sbenarnyer, takut gak jadi habitat ulaq or kala jengking**lariiiiiiiiiiiiiik**

dlm kesempatan nih, aku nk mengucapkan selamar menyambut baru bgi UMAT ISLAM dserata alam.epi new year uols..selamat 1429H, kalo wish tahun baru masihi boley, xkan la tuk UMAT islam xboley plak kan. hehehe. biau seimbang antara kedua nyer. xmoh ader bias2 nih, xbek!!! kuikuikui

kan men lagik la cam2 artikel kua tym new year(masihi)..sumer nyer ditokok tambah oelh bebrapa ekstremist2 yg .....(apa xtau)

okla. oley kerana nih bukan PC aku, font pon ala2 basic sajork...xley nk tukaq font. juz buley pon yg kaler2 jer laa. hehehe

No comments: