FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, January 08, 2008

:: reSts n RiSks ::

..salam sumer..

Semalam nk hupdate tpi xsempat, sbb xm memulakan langkah nyer(xm ker aku yg sbenanyer??huahaha). Wuteva!! Yg penting semalam nyer paper alhamdulillah xder aper yg payah n xder aper yg senang sgt. Juz antara dua( bak kate farah breep2).. Arinih igt ley rehat. Tapi sayang nyer, esok 9 hb ader agik paper. Wuaaaaaaaaaaaaaaaah, ader 28 tajuk kena recover balik<- seb baik mengulang2 jew, kalo bru nk start, siap masak la aku (^_^)

Sejak2 740n tuh wat hal, sunyi sepi ja bilik aku tuh, da nk study pon agak xley… yer laaa, kalo b4 nih, nk study jer bukak lagu @ sumthing yg islamic(ceramah2 ismail kamus) then bru la ader zouk nk study. Niuh senyap jew, cam bilik mayat la plak, ULANG SUARAbilik Mayat. Teeeeeeeeeeeeeeeensi aku dbuat nyer.. Nk meraung xder gaung, nk melalak, aku bukan lagik budak. Dah tuh camner???! Kuiukuikui

Nih sat g aku nk g AMMAN tuk sekali lagik dlm mase seminggu nih, ader urusan lain plak, nih antara msia n JORDAN <- sound big jew kan, mati laaa propah sgt kaw!!... Kalo nk tau aper, nnt bulan 5 or 6 korunk bakalan tau jugak. Hehehe. Mane leh nk gtau awal2 camm nih, xsuprise la kalo cam tuh.. ::wink::

skrg nih everything kena prepare dri awal.. Jadilah early bird yg always got worm. Jgn jadi lazyBIRD. Nnt xder org nk*ops!! Matila kaw**

G amman tuk kali nih adalah ngan orang len plak. Skada set2 tambahan n extra ja.(menemani bak kate sesetengah orang)... da orang ajak kan, kite aper lagik, xkan nk tolak mentah2, lagik pon bukan senang nk g amman tuh. Tempat yg aku xpenah g lak tuh( dlm tempoh 2 tahun kebelakangan inniew). Bgi aku, nihlah dia pluang yg patutu aku rebut, tuk sampei ker lokasi berkenaan<- ayat bapak skema!! Hahaha

Owh lupe lak, smalam aku juga dah g anta my FC*King shit LCD ker kedai. Org yg nk repair or BEGER mende alah tuh kate, juz la MINOR probs(bak kate dia)… xkesah la minor or major or wut ever it is. Yg penting aku nk jugak aku nyer LCD monitor tuh dlm keadaan baik. Sbb aku xnk da guna PC org len. Setiap PC ader privacy yg tersendiri. Mane ley nk men guna jew PC orang. Aku xder la cam org tuh kan, masuk2 jer bilik member, abis sumer FOLDER n partition dlm PC or laptop kawan dia explore. Vavies n hanjz nyer perangai…

aku kalo set2 osmate xkesah lagik tau. Sbb depa tau, aku letak maner apa yg depan nak... Nih yg ntah dari ceruk pikuk mane ntah dia datang. Tau2 nk men explore ja PC orang… syi*L laaa kalo cam tuh!!! Aku rase nk bunuh ja orang sebegituh ruper. Bukan kite jer yg kena. Member2 len pon kena gakz nih… so memasing la meluahkan perasaan.... gittuh kan!!!

ok la, da~


wish me luck & success ya!!!

No comments: