FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, January 06, 2008

:: Pc owh Pc ::

..Salam sumer..

Nk nannes n meraung2 nih. My pc stuff (LCD screen) da wosak.. kesal n bengang nyer aku!!! Nih summer deik semlam nyer keja la nih… nk sgt wat keje2 penyelenggaraan yg xmemasal. Kan da xley gune aku nyer LCD screen.. vavies sgt kaw arab!!**matila emo**


Mau tak aku emo kan men nih, balik2 umh jew(pagi tdik) nk start PC da cley da. Puas la aku tekan button restart yg comey tuh. Alih2 xleh gakz. Hanjz btul*ops!!*. then aku pon aper lagik kan, sape xkenal aku nih… pantang tgok or rase len ckit(ralat), trus la aku switch off main Karen nyer sources, then aku bukan la aku nyer CPU, tgok kot2 ader sumthing yg xkena kea per ker… belek2, cam xder aper jer yg berlaku**b’lagak pandai kompt nih,**


Atleast ader la gakz sikap inkuiri tuh kan, xder la pat jam nk harapkan org jew. Huahaha**sapa xtaw**<- aku t’golong gakz.. harharhar. Yg aku tau, hupdate blog, fs, ms, facebook + face party, tagged , chatting jew… selain dri tuh, sumer org len ajau kan. Tuh pon depa yg install kan tuk aku software2 nyer, kalo x.. sampei kemati la aku xder gune aper2..**pech lobs boley!!!** Erm, ntah laa.. xtaw sampei bile nk baik mende tuh.


Nk beli yg baru, $$ xder lak(bukan xder, tapi xm’cukupi).. skrg kan tgh sbuk pak2 arab nih berdendang ngan tema kenaikan harga itu ini. **Syi*L sgt kaw kan!!**. Pusing2 blik, kite yg xder pendapatan nih yg merana sengsara n derita… mintak naik scholar. heh!!! hampeh!! Sampei mati pon X dpt!! FULLSTOP!!

Okla, ader rezeki… ader la LCD baru(tuh pon kalo LCD yg btul2 wosak)kalo mende yg dlm2 nyer yg wosak(CPU) matila sampei nex summer la aku bru dpt ganti baru. Ape2 pon, summer mende adalah atas nama MALAYSIA. Xder nyer aku terhegeh2 nk beli kt sini. Haaatuih!! Xper laaa, xkesah pon, kalo LCD tuh aku ley consider lagik tuk beli kt bumi ‘maju’ nih. Selain dri tuh. Aku balik msia, baru beli... Beh puas hati, n berbaloi!!!


Sekian diumumkan… PC AKU WOSAK!!!!


**laporan**

Aper2 pon, laporan 1st tetap la di hantar terus menerus ke SHAH ALAM(beloved ma n pa). mudah2 mudahan ader yg bersimpati ngan naseb ku inniew. Bantuan segera diperlukan.Hehehe..

Ma, u suppose to help me.. hehehe.. love u more if u can make me solve dis prob :-)…

kalo nk tolong more than aper yg berlaku nih, ok gakz…harharhar **joke**


7 comments:

Anonymous said...

akum..
pekabar kau?? sihat??
happy nu year ye nadzeem..
do kep in touch k..
lamer dh x singgh blog ko ni..
insaf aku bl bkk ko nyer blog..
nk g semayang sunat taubat laahh...
hehehehehe

:: cheezzy cheese :: said...

aiyoooo.. kita senasib dik, screen pc kat ruma ni pon koser dh akak nk p anto serbis.

fred said...

sobrie...
motip kaw insop??!
xder makne nyer..
heuahaha

tuh la kaw,
bukan nk dtg ker blog aku nih..
tau xcbuk ngan laki kaw jew*ops!! matilaa pech lobs kan**

******************
akak..
nih gara2 pak arab yg men suka sambung putus eletrik la nih..
kalo x,
xder nyer jadi cam gini..
kt cnie nk anta serbis maner?
depa(pak arab) cam la ader serbisSENTEL..kuikuikui

Anonymous said...

mmm... nape ekh lehh rusak..ade waya weng la kowt.. ko kene taw.. LCD ng laptop nih sensitip.. sala tekan die meradang.. he3

fred said...

xder makne nyer salah tekan!!
mende alah tuh yg tetibe wat hal...
cam syi*l jer..
hhahha

mende tuh sensetip?
aiyoooo,
dia xtau yg kite nih lagik sensetip!!
kuikuikui

arsaili said...

salam tahun baru..pc rosak..isk3 ..a good start utk tahun baru ek

fred said...

gud start katenyeh...~!!!
aiyoooo,
dia xtau yg kite nih tgh final xm..
need studies..

then da la kite nih kalo xder dengar aper2 dlm bilik tuh ley mati kutu.,..

camner nk study??
da ala2 dok dlm bilik mayat ja...

nope kind of gud start.
dis is terrible n disaster!!!