FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, January 11, 2008

:: DouBLe checK ::

..salam sumer..
selamat hari jum(ari jum la kan arinih??!) aku kesunyian lagik nih, xterkalahkan camner nk menggambarkan kesunyian aku nih ha!! bengang seyh ngan ketiadaan monitor dlm bilik tuh, dah aku jdi org yg x hupTOdate date...xsukeeeeeeeeeeeeeeeee...aku ketinggalan dlm beberapa aspek perkara. inih sudah melampau**sharifah shaheerah**

nk relpy komen2 dalam kengkawan pon gak bisa dong!! bertimbun2 la komen yg terperap dlm box aku tuh, xder satu pon yg aku reply. baik tagged nyer, baik MS nyer baik FACEbook nyer... fs xyah cakap la kan,mmg WAJIB bukak n reply.huahahah...FS is my life<-waah gittew kan statement.. blog lak, sejak 2-3 menjak nih...harem nk hupdate every day.. tuh pon every couple days baru ley nk hupdate...(ketinggalan zaman lagik aku nih!!!) bace paper pon juz lite2 jer, xder mase nk carik other news yg related...bukan ape, as reader or listener.. kite dpt aper2 news or info or mesej. kite kena la double checks... mane ley nk men amik bulat2 jer... lelagik la skrg nih dunia tanpa sepadan katenye kan...*ops!!**



dlm bab nih, aku tetiber teringat kt satu cheramah...dia kate(panelist2), antara sbb kenapa wujud nyer akta multimedia nih adalah kerana BLOGGER.huahahha. dat's y lah, kenapa tajuk ceramah tym arituh is "...kenapa BLOGGER ditakuti..." byk jer mende yg aku dengar tym tuh. tapi xder la aku nk letak kan cnie kan...KOSSER aku nk letak mende2 tuh kat cnie...aku bukan la jenis yg bulat2 terima then pulish...kite kena double checks**matila pengulangan kan!!***



xtau la bile ley siap aku nyer LCD c*B** tuh, saaaaaaaaaaaaakiet hati aku taw...aku nk dengarin sumthing... bukan dok dlm bilik mayat...!!!**matila emo japs**...biler g survey kt kedai. harge nyer rata2 around 165-180JD... dengar sebut harga jer,trus rase cam nk beli set komp baru...**request nih khas tuk mama ^_^ **



boley la erk kalo nk beli baru pon...sbb mende da lame kan...so kena la carik yg baru nyer... nih mende, bukan nyer manusia...*ops!! kalo manusia, once da dpt, sampei matila itulah dia... kalo setakat bende2 yg xder nyawa nih...pakai elok rosak buang...tul x MA?? heheheh



k la, kalo xder aper. juz stakat cnie jer laaa. one more thing is...4 dis summer, aku da ader satu beriter yg sgt2 gumbire... xsaba rase nyer nk melalui detik yg dinamakan as SUMMER.huahahah..



biler,siapa n kt mane tuh..akan di bagitau kendian...thanx ma, coz bgi kebenaran melalui dat summer holiday..



da~

No comments: