FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Monday, January 14, 2008

:: ePi sGt niH ::

..salam sumer..

Alhamdulillah. Segalanyer berjalan ngan lancar n baik. Xder aper kesusahan dlm menjawab xm baru2 nih. selesa n lega bila da abiz dis sem nyer final. Nex sem plak, xtau camner. Selalunyer, aku nyer 2nd sem mmg puaka ckit. Xtau laaa kenapa, sepanjang ader kt cini(blajau) 2nd sem mmg byk ‘membantu’ aku nyer peratus. No 2 bukan my lucky NO kot**matila khurapat**

Semalam is final papers(2 paper) pagi & tengahari. Dpt gap, juz 4 25 min ja. Then da last paper final tuk 1st sem(hureeeey!!!! dlam hati!!) sbb takut2 kang soklan yg kua macam LAHA!! So kite xley la gumbire secara obvious, juz lite2 jew duluan dalam hati**boley cam gittuh!!**

Okla.ni adalah blog entry yg aku buat sendiri (DLAM BILIK) sejak2 final xm week. Yang 2-3 entry sebelum nih, sumer nyer buat kt bilik org. dat’s y kenapa xder ngan kemeriahan kaler2. Coz malaz nk lama2 kt bilik org(lama2 ngan blog laaa) ngan FS tetap jadi POJAAN.huahahah. xmanis la kalo nk hupdate own thought kt bilik orang kan. kite juz ley wat beser2 jew. Kalo lebey2 kang, PC/laptop orang. **hormati hak org len kekdahnyer**

Nk amik mende nih pon satu penyeksaan, lama btul nk repair. Walhal mende nyer kechik ja pon(bak kate technician tuh)alih2. Kan men lagik la smggu kaw nk repair ‘nyawa’ aku nih. seb baik ok!! Kalo x ok2 gakz, aku sesah jer pala k*t* dia. Memain la ngan aku, boley kate boley, xboley kate xboley. Kan senang… xyah kie tertunggu2..aper2 pon, sumer nyer da selesai…thanx kt orang tuh. walaaaaupon!!!

Sekarang nih, musim sejuk yg melampau telah melanda setiap insane dibumi gersang ini. Melampau2 lak tuh kesejukan nyer(melampau dri sudut geografi n keadaan semasa sini erk!!)…xyah la kaw nk compare2 kan ngan kutub utara ker, korea ka, UK ka..russia ka.. skarg nih, kite bicara sudut geografi am BUMI arab!!!**matilaaa tegas**

Xley blah dowh. Pagi2 byk frost. Tapi snow dinch ado… atas keta n chermin2 tingkap lekap ngan frost2 nipis… air2 yg kt atas jalan, beku tang permukaan… besh sgt tgok…tapi sayang nyer, snow xturun2 lagik. Sbb aper??? Sbb dia xhujan2…once karang dia ujan, matilaa salji 7 hari 7 malam**boleeeey**. Suka Sakan riang ria lah dak2 ‘batak’ & ‘jakun’ dari iklim khatulistiwa*lariiiiik**

Yg da lama kt cnie maybe(MAYBE!!!)jakun kejaps kot. Yg ‘berlendir2’ nih**ops!!**, mau nyer xtido pown xper gamaknyer, asalkan ley men guling2 n peluk snow tuh**metafora boley!!** yerlaa, mostly kan lahir kt bawah chahya matahari. 2-3 org ja yg lahir OVERsea. Tuh xtau la plak kalo jakun dari dak2 MATAHARI.huahahah<- mengarut ja aku nih..

Erm… nk citer aper lagik erk? da kowt..syukur Alhamdulillah. LCD aku da khembalee ker pangkuan*pitch shima**

Smggu ini..

· Aku study dalam kesunyian… sdey sgt, sbb xder DATIN seri teman, xder MISHA temankan. Xder DE HEARTY temankan. Senang citer sumer penyanyi tanah air lah…

· Aku xmasak. Walaupon giliran aku. sbb aku MALAZ. Xm lagik, pening + buntu pikiaq pasai LCD = tensi!!! Tapi pas nih, kalo nk tiap2 hari masak pon xpa…as I promised.. tada hal nyer lah..sbb everything, get in normal. Heehhehe

· 4 kali ulang alik AMMAN. Matila rajin n gigih sgt nih… walaupon esok n hari xm. Aku tetap bergegas dri IRBED nih, ker AMMAN. Ade urusan katenyeh.

· Makan fastfood, sampei xterkalahkan.. balik2 fastfood, fastfood balik2… senang(xyah masak) & cepat(duit abiz) hahahaha.

· Dpt hadiah dari sumbody… dia bgi sumthing yg mmg aku wish tuk dpt as adiah. Tuk sekian kali nyer, dia cam2 tau jer wish aku itu, walhal xpnah bgitau dia pon… aper2 pon, thanx dear. I love u too.. hehehe

Dat’s all..sekian..

Selamat beramal. ^_^

No comments: