FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, January 29, 2008

:: rEgiStEr sUbJ & baLik SUmmER ::

Alhamdulillah. Segala yang nk(dirancang) berjaya ku miliki mati tetibe kan aku punya suka la nk wat opening camne kan.. yang fenting TETAP igt tuhan, wahh gituh kan!! kuikuikui

Xder la, tdik aku register subj tuk 2bd sem.. awal2 nyer aku cuak gakz, sbb ntah camne ntah tenet(I guess la kan) dia slow cam kentut*ops!! Kentut dinilai ngan kelajuan ker??!** hangin gakz la tdik. Tapi nope reali, juz hampier2 nk hangin(naik hangin occay!!). Coz ia mesh lagi tertahan. Miehahaha.


Kalo xtahan tadik, aku kapak kan ajew LCD nih.. o hoh ho!! Berani kew nk kapak2 segala nih?? Juz kidding ok, aku cayunk bebenor kat LCd aku nih, mane ley nk kapak2 kan nyer.. huhu. Yang xder 5 hari tuh pon bagai nk giler. Ni kan nk wosak2 kan dia. Erm.. xtau la nk cakap. Hehehe

Kamirang kt cnie set2 modern**modern tang nih jew la**... yang len tuh. YANG ADO!! Up to date in subj registeration la konsep nyer xyah nk g bahagian2 pendaftaran segala, juz ko men click2 jew aper subj yg ko nak, then siap segala mende. Antara nk ngan xnak jer.

Xyah nk berpusu2, keHUGHUK HIGHEK rebut subj kt papan kenyataan... Ngan rase selese n empuknya, atas katil pon boley register subj. modern sgt kan!!!**ampu jaaa**

Aku amik 6 subj tuk 2nd sem nih. ensyallah.. jadual bermula seawall 9 pagi till 1 tengahari. Direct 5 kelas. 9-10./ 10-11./ 11-12./ 12-1./ 1-2( tuk hari ahad sel & kha)... hanya satu klas jew ari senin & rabu start kul 930-11. Sejam sengah.

Xder aper pon sebenarnyer, juz sama2 la doakan kejayaan aku tuk 2nd sem akan dtg nih. xtau la, aku nyer 2nd nih stakat nih sumer nyer ngak ader luck. Aku panggey sem PUAKA.. ntah aper ntah silap nyer. Aku pon xtau. Aper2 pon, strategi baru tetap kena ader. Wish me luck ya

Abiz sem, boley balik msia for da 3rd tym, balik SUMMER.. tarikh yang exact nyer tetap ngan konsep RAHSIA tggu jew la erk puas tau pujuk my ma tuk balik dis year. Akhir nyer. Dia benarnya juga. N 1st tym gak bagitau dia yang aku nk balik. Kalo x, tau2 jew ader depan umah kan MA kan. hehehe

Sekian dri saya.

Nadzeemydeal.

No comments: