FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, December 29, 2007

:: sOrOtan 2007 (i)

Beberapa jam sahaja lagik, 2007 akan melabuhkan tirainya. Cepat xcepatlah masa berlalu. Akhirnya,kita dah sampei ke penghujung 2007. Tapiiii, ader orang tuh, siap da post dah entry tuk yang akan datangnya**motippp!!**

Owhh, xper laa, mungkin dia taw kot ‘masa’ dia. Set2 wasiat or pesanan2 la gamaknyer tuh. baguz2… antara sifat mahmudah is igt mati(dzikir maut)… bukan nk cepat mati!!! INGAT MATI erk!!! nk cepat2 mati pown, banyak sgt kah amalan baik ittiew??! Ader hat ink mati cepat**ops!! Cam penah ku dengarin ayat inniew**

Kalo nk letak memori or citer2 yg berlaku spanjang 2007 nih(hari2 aku), sampei kesudah xabiz nyer. Bukan aku jew, org len pown sama. Xkan dpt nyer la nk wat pendek2 criter sepanjang satu tahun… Len la kalo kaw tuh ader AIDS or KANSER otak kan*ops!! Skali lagik** mmg pendek lew criter kaw. Yang panjang is ngucap kaw jer kan**hampunnn na. xder maksudkan sesapa. Boooooooooooooley!!!!!**

Malaz lah nk wat ala2 essay dah nih. kosser aku. bek aku direct ja.hahahah<- cakap jew laaa kan. kang tgk laaa, berjela panjang tersusun ayat2 nyer. Kuikuikui**pitam**

********************************************************************

JAN 2007

Sbuk ngan final exam tuk 2nd year 1st sem… matila aku struggle xhengat**struggle sgt kah??!** mati matian aku study kaw. Nk keja pointer. Xder mende laen dah dalam pala nih. melainkan....xm, markah, study sampei muntah… finally, abis xm… xder mende nk buat, bohsan kan men!! Tidow, makan, jalan2 umah kawan(kawanLAME), n lelain lagik.

Dlm masa yang sama, aku trus wat plan tuk jalan2 sempena sembreak…at last, plan awal bertukau ckit(ahli nyer sahaja). Lokasi perchootian tetap la sama. Berani kaw nk tukau last2 minute cam gituh. Ku sesah ja kang!!!

FEB 2007

Perchootian dpat dinikmati!! Hureyyyyy! Besh sgt. Tuh pown pas 3mggu aku menahan kebohsanan, sbb aku nyer final xm abiz awl. Nk g jalan2 ngan kawan2. Kenalah tunggu depa abiz xm. Xkan lagh nk tinggal kan depa kan. ciaaaan taw kat depa. Tuh tengah semangat nk jalan2 tuh, kang ditinggalkan kang. Xker SENTIOP jadinyer nnt



Sehari sebelum gerak berchooti kan, ada lagik nih nk cancel xmoh n xjadi pegi. Heeeeey!! Vavies nyer!!! Memain lak kan. hangin nih!! seb baik la other planner sorg tuh, cool kan aku. aklo x. mmg siap kaw!! Aku cantas jer ‘ADIK' kaw tuh… gediq dowh orang cam tuh…!!!!

Kamirang g syiria jew. Xder kecukupan wang tuk jalan2 jauh daripada ittiew, len la set PRIVATE tuh kan. merantau keserata benua. Duit men tabur2 jew… kite nih duit koyak terputus dua pon sanggup SELOTEP balik taw..

Khelaz 2nd sem da start dah time nih. juz get ready ala2 pulang ker sekolah blik la kekdahnyer. Ader sorang dua(lebey pown sebenarnya) siap semangat nieh!! Beli tie, beli baju kameja+ beg sandang tuk balik ker sekolah… waaaaaaaaaaaaaaaaah, impressed aku kaw!! Very da!!

MAC 2007

Xder sangat aktiviti yg aku rasekan besh tuk dis month, ader pown ma’rad saqafi set2 sazah. Tuh jew laa, aku ditugaskan sebagai unit persiapan & teknikal. Awal2 lagik da kena sound.. itu xley, ini xley.. dlam kertas kerja xder lak bgi guide line. Taw2 dapat jew asal sund*Lz tuk ubah ittiew ubah inniew. Aper lagiiiik kan, naik la hantu aku nih!!!

Nk suh orang wat mende atau kerja. Bagi tau la, skop or aper2 guide yang KORANG perjuangkan or KAW nak sangat tuh. xyah la orang da nk siap print n edar2 kan. time tuh la nk tukau itu, tambah ini. Mmg sy*aL sgt laaa kan perangai**matilaaa emo nih**

March, bulan yang bohsan!!! Hahaha. Sbb xder event besar yg besh2. Ader pown, yang cikai2 jew. Xkesah la kalo kaw nk chakap event tuh budget besau ker budget tinggi kew. Kalo xbesh, tetap xbesh!!!

Xbesh2 n kebohsanan telah di TOPup oley Snow.<-basic sajork!!

Bersambung….

No comments: