FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, December 30, 2007

:: sOrOtan 2007 (ii) ::

APRIL 2007

Ader ma’rad gakz time nih. tapi bukan U aku la yg punya kan. U dak2 pandai nyer ma’rad lak kekdah nyer. Bukan maksud nk kate dak2 Univ. aku tuh xpandai or BODOH. Tapi dak2 Univ. nih more lagik pandainya. Yg Univ, aku nih. quite ramai yang MEMANDAI-MANDAI**matilaaa aku**(excluding me!!!)


Dah2!!!! xder isu Univ. erk. juz skada selingan manja ja**waaah gitteiw kan**. Rase2 nyer mmg aku byk involve tuk ma’rad yg JUST nih. jgn Tanya kenapa!!! Kalo rase2 nk rase ‘pelangkung’. Tanya lah!!!

--last day,setiap negara wat sajian dri negara masing2--

MEI 2007

Yerps… my fav lovely month of da year. U know y? bcoz it’s my birthdays’ month. Bukan aku jer. Most of my insan2 tersayang**xley blah ayat!!** lahir dlm bulan MEI. Dri ‘abang’ till adeik & “adeik” aku sendiri, born in may.


Kalo tgok calendar may aku. mmg penuh. Siap xder ruang tuk letak jadual xm final**matilaa abaikan xm katenye**


Pedhulik aper kan!! aper aku khesah kan. yang penting, bulan pas bahagia n menghepikan aku is bulan mei. Bintang Gemini. Boleeeeey!!**khurapat kah??**


Selain tuh, ader penglibatan aku secara langsyung tuk persatuan dlm bulan mei nih. DEBAT ala PARLIMEN.

JUN 2007

June?? Aper erk. 1st week of june, full wif xm final 2nd sem. Sumer org samer jer. Alih2 xley gerak kemana kemari. Sbb nk xm. Bowink dowh!! Memasing dlm bilik jew. Seb baik xder kes bunuh m’bunuh kerana tensi belajau*ops!! Matilaaa kaw!!**

Bahang summer da mule dirasai. Hangat begitu chepat skalz…kejap2 tegok ayaq. Kejap2 nk mandi. mandiHARUZ. Bukan cam si ….. tuh. 24 hours, 3 kali WAJIBmandi…!! **sowieeeeeee** xley blah btul la time nih. time itu jugak laaa, bukak baju(shirtless) n short sahajork..boley!!!

Sedey gakz time nih. sbb kawanLAME dia berangkat ke tanah suci tuk mengerjakan umrah. Ngan ‘baby’ dia skali. Kirenyer ‘anak beranak’ la g umrah kekdahnyer**ops!! Siap laaa aku pas nih!!**


perchootian musim panaz aku di luangkan di AQABAH. satu2 nyer pantai yg ado di JORDAN nih. tuh pooooon.... erm, carik sendirik la erk kenapa...hhahahahah

Nk letak pic2 depa. Tapiiii, xmoh laaa. Sbb depa votakkkk occay. Klaka tul aku tgok(in da same time…..xmoh cakap laaa). Nk selamat n jage sensetiviti. Aku xletak their’s photo. Hehehe. Igt lagiik. Aku dok sorang2 jew kat umah taw!! Osmate sorang g umrah(BABY ejam), sorang g TURKEY(mando). Sedey nyerrrrr!!

Alaaaa, xper pown, xkeshah occay. Taw laaa nnt..kejutan akan berlakuuuuuuuuuuuuuuu.. kuikuikui

Bersambung…

3 comments:

Anonymous said...

terbyg ko tgh debate...la3

hOtMaMa said...

waaahhh gituuu...siap ada sorotan kata nyehh!!!!!

fred said...

arieca7...
oi2...
aper nk imagine2 kan org nih..
xmalu ka??!
xmoh2...!!

HM...
haruzlaaa ader sorotan kan..
mengimbau balik detik2 nostalgik sepanjang tahun kekdahnyer,,
huahahahah