FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, December 28, 2007

:: FiNallY ::

..salam sumer..

Yeaaaah!! Syukur byk2. Till syukur 21.boley!! hehehe. Tdi settle da satu kerja yg diambil risk nyer sendri oley aku. secara keseluruhan nyer, aku sgt2 puas hati ngan penampilan n cara aku persembahkan tadik. <- aper mende laaa aku merapik nih kan??! huahaha. Nih adalah kerja APPRENTICE tuh lew, aper lagik!!

Caya n gwe tabik spring sama lu laaa beb(my teammates) A.M CORPORATION katenyeh… jgn tny aku apery g dimaksudkan ngan A.M tuh. matilaaa aku xmoh jawab. Mungkin mates len ader jawapan nyer(yg dspakati).. tapi bgi aku len plak A.M tuh stand for…wahhh gittew kan!!**matila rahsia sgtttt!**

Wutevaa laaa, yg penting pembentangan kertas kerja cadangan nye, bukan laa name team tuh. tul x?? ditujukan khas buat si baju cekelat*ops!! Sapa xtau!! Hehehe. Less than 48 hours tuh nk get prepare ngan mende2 yang bapak berderap banyak nye. Anyhow. Congratz tuk semua teammates.A.M corp. sbb korang mmg besh!! Luv u all.

Haruz laa team sendiri duluan kan. then skrg ni, baru la team lawan kamirang… hebat gakz dak2 nih. mmg berpotensi tuk jadi salesperson. Berbakaaaaat sgt u ols.. lelagik la yg dua orang tuh. bab2 marketing nih mmg melerts sgt knowledges nyer. Makluuuuum lakan. Da biase sgt ngan turun naik harga nih.*matilaa aku**

Seribu tahniah kt korg laa, mmg berani sgt jawab soklan provoke tadik tuh. kaw jgn xtau. Dak irbid nih mmg sukew sgt ngan provokasi2 nih. tuh baru ckit dek non oi, lom agik mende len… PASTI berdesing kuping telinga korang kalo kena. Huahahah**motip propah**

Kan men lagik la tadik, sorang bgi soklan maut wal matiii, very da feeling mr TRUMP kew kaw!! Huahaha. Xper laa, atleast bakat tuk tny tuh ader. Walaupon korang bukan la yang mmbuka SOKLAN.**pitaaam** len kali. Merasa la kaw, aku yg tny plak. Hehehe.

Well done guys. All dabesh nnt. Kite pon bukan skada suka2, n bukan jua skada sentap menyentap wif da hot2 statement n provoke berapi. Malahan, ia adalah landasan tuk kite memasuki dimensi baru dalam dunia pengucapan n kepimpinan.

Sekian..

Nk titon nih… letey pasal sumthin dlm pix2 nih, xsettle lagik… kena qada’ ko tidoq aku semalam. Nek lebam da mata ku inniew. Len kali nk masak2 tuk anak2 ghimau perut beruang, pastikan anda adalah seorang yg bertenaga kuada. Kekuatan singa, stamina buaya. Barulaa power root ali café*lariiiiik**


--proses n teknik awal tuh dpatkan teksture jala yang mantap--

Tgok n telan air liur jew la korunk erk. kekadang nih, dalam hidop. Kenalah belajar telan airliur sahaja. Bukan semua mende depan mata tuh boley dinikmati seenak nyer**motippp!! Bak kate amad!** hhuahahah. Banyak jew mende yg jauh tuh lagik enak kite santap dri yg depan mata**cabuuut dulu nah**


Ader jalanya, adalah cicahnyer kan. xkan ko semata nk mentekedarah ngan jala tuh ja. Matila aku pown xmoh. Cicah2 la sodap!! Hati kuman sama dicicah, hati kaw sama dilapah**motippp. Tetibe boley!!**



--kari daging tuk roti jalang*ops!! salah.** ROTI JALA occay!!--

No comments: