FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, August 26, 2007

:: xDe gaNg ::

~~salam sumer~~

elo kawan2. lagik baper ari jer agik nk sambut ulangtahun kemerdekaan negara yg ke-50. tapi sayang nyer aku xtau nk g ngan saper nnt tym nk countdown dat moment... nih tgh fening2 carik member yg boley kua sesama malam tuh..

kalo dikirekan, adelah dlm 4-5 ari lagik kan?? katenyer yg dari johor, kelantan , kedah tuh nk turun skali. tapi xtau la sejauh mane keKOMPEMan nyer kan. skadar cakap ngan air liur jer, sume org boley kan. muehahhahaha

nih beria2 kate nk kua. last2 memasing cancel. paler JUBO btul la kan tym tuh kalo last2 minute baru nk cancel.. mmg dan2 tuh la aku terjah umh korg.!!! sengaja jer nk susah kan org len. nnt bilik sumer da book, alih2 xder org. menyirap la darah aku..huhuhu
[pengalaman da mengajar]

so. kalo jadi ker x. bgtau awl2. sbb xmo la nnt da book bilik(sampei 3-4 bilik) alih2 xder og nk duk. kesian la org len yg nk tido gak malam tuh. derang punya susah2 carik bilik. tapi xder, sbb da dipermainkan oleh mereka2 yg tidak berhati perut. uHuk!!!

aku nih mmg mesra rakyat serta sgt mengambil penting soal kebajikan masyarakat. kah kah kah kah. kite xboleh la buat org lencam tuh kan. cube kite yg trkena satu ari nnt. mesti bengang gakz kan??! tipoo la kalo kate xder aper2. melainkan kalo ko tuh maleykat(maleykat pon xbuat org cam tuh.)

aku ni da start melalut da nih. kang ape2 jer kang yg aku citer. ok la, nk sambung date ngan ..... (biarlah rahsia,boley!!)

nih pon curi mase jap. semata nk hupdate blog..

da~~

1 comment:

hOtMaMa said...

amboi...kemian lg ekau nak poie sambut merdeka jang...siap nak membuking bilik bagai...ekau tak sompek nak balik ghumah ko nanti... apo2 selamat menyambut kermerdekaan yg ke 50 la... punyo la semangat eh kau yo...mesti mak kau banggo nih...LOL