FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, September 01, 2007

:: LuRvE ::

DESTINASI CINTA

Di Hati Yang Mana
Ku Temu Cinta Terindah
Kau Berikan Ku Jawapan
Tiada Lagi Persoalan

Sambut Cintaku Ini Sayang
Berselimutkan Kasih Kita
Di Ruang Hatiku Yang Terpencil
Mekar Cinta Kita Yang Akhir


Kini
Menuju Ke Destinasi
Puncak Cinta Tertinggi
Aku Menunggumu
Aku Takkan Jemu
Kerna Cinta Itu
Termanis Bagiku
***********
Mimpiku Semalam
Kau Hadir Bersama Cinta
Kau Lukiskan Dua Hati
Lambang Kasih Sayang Sejati

Kau Datang Bersama Sinar
Menyuluh Hatiku Yang Pudar
Kini Semua Kembali Berseri
Bila Kau Hadir, Ku Damba
************

Matahari Masih Jingga
Menyala Cinta Bagai Bara
Perjanjian Kita Berdua
Kekal Selama
Berdua
Berdoa
Bersama
Sayang…

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

~~salam sumer~~

arinih aku nk citer la ckit bout aper yg telah terjadi ngan diri aku nih. selama aku berada di bumi terchinta nih. aku just boley kate yg aku nih still lagi sperti dahulu(pandangan org lein) tapi dalam mase yg same. aper yg org pndang tuh adelah ckit tersasar..

segalanyer bermule 31hb arituh, malam merdeka(pas kul 12 mlm)detik2 kemerdekaan la konon2 nyer, aku pun naik pening till skrg nih. xtau la aper yg da aku buat sbenarnyer... skali pikir, aku rase cam aku nih da len dari yg len. n da melanggar prinsip idop aku, sedey giler laaaa~~

nih gara2 ketidakbeshan kt dataran la nih, trus bergerak ker jalan p ramlee, sbb boring sgt kan. da xder tempt nk g. lepak jer trus kt sumwhere in jalan p ramlee itu.. sesambel melayan perasaan yg ala2 kebosanan itu, tym tuh aku ngan 6 org member yg lain. hehhehehe

aku nih mmg cepat la tuk tunjuk kan yg aku ni terlampau sayang kt seseorg. rase cam xberbaloi lak, punya la selame nih, aku simpan dat KEKERASAN tapi segalanyer ilang dlm sekelip mata. naper aku leh kalah ngan keadaan itu. tapi sib baik la xder yg melampau atau terlampau. kalo ader la. trus xmo balik umah da....

tuh yg awal2 lagik aku da letak DESTINASI CINTA tuh. hehhe konon2 nye as lagu tema laa. nk feeling lebey la katekan. muehahhaha. walhal FERASAN lebeh!!!

aku nih sebenarnyer kureng ckit dlm bab pimpin2 pegang2 tangan nih, aper tah lagik kalo nk feluk2 nih kan. tapi xbermakne la kalo da aku cakap kt cni aku buat kan, hahhahaha. **matila kompius kan** hanya org2 yg ader kt situ jer tau aper yg berlaku.

nk berahsia tuh mmg jauh skali la, sbb aku nih xder set2 yg suke rahsia2 nih kan, just stakt kalo nk sharing2 tuh ok kot.hehhee. dan bukan jgak mengatakan yg aku nih set2 yg Bz bodi kan. kah kah kah kah..

byk lagik mende yg aku leh wat dari amik tau hal org len, yg xder kene mengena ngan idop aku.
aku leh spend tym buat yg TERSAYANG **ops!! sayang keerr kau!!!! xder laa. sayang laa. i reali2 lurve u ......... (xmo bgtau)

kalo xsayang, xder la nk itu ini kan..
"...erm, yeker kalo sayang leh itu ini(statement org tuh, sape xtau!!!)..."
trus sentap seketika ngan statement2 yg sebegitu, 4 me... it's just fine. xder masalah punya la kalo nk kua statement aper pon, as long as aku epi sudeh!!!

xder la kalo BIJIK or TELO org kan, xmo jadi cam ader ORG tuh, sbuk jer ngan TELO n BIJIK org, yg dia nyer tuh xmo lak jage. Bz bodi sgt!!! geram ok! ape2 yg org buat xyah la nk interfere. xder org bayar gaji la kalo nk masuk campur pon, saper ko org nk bayar itu ini.**ops emo!!!

okla, da xder da aper2 nk dicerita kan, nenanti la erk...

da~~

No comments: