FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, August 24, 2007

:: aLuuu ::

~~salam sumer~~

nih memule agi da pic wosak ckit. sbb ader prob kt paint, tuh yg xbaper nk center dat pic.
camner pon tetap la nk gakz aku letak as 1st pic tuk kali nih..

melaporkan sperti dibawah...

hati manusia itu cefat sangt berubah, xkire dlam aper jua keadaan mahupun ketika, pabila di cuit pasti nyer ingin merasai sesuatu yg baru, baik dr baik ke nakal nyer, atau pon sebaliknyer.
tapi dlm ape jua situasi, empunya diri lebuh mengetahui. bley!!!
xder la kate aku nih smoke kan, jauh panggang dari api la kan, muke aku muke smoker ker?? tiiiiidak ok! blum tibe mase nyer agik. n sesuatu yg xmungkin, byk lagik mende yg boley aku buat kalo aku nk bunuh diri, tapi bukan la ngan merokok!!!

kite leh lumbe haram ker, boley men racun2 ker, boley alkohol ker, leh memacam agik. nk senang, terjun bangunan, meuhahahaha. tgok la camner nnt, kalo ader mase, boley la aku cube antare yg tersebut itu, kui kui kui

nih ader pic malam bersama teman2 biase, yg lein sumer da balik ostel/kolej, tinggal yg ber-4 nih. g makan malam kt uptown. sesambil derang 'mengepam' aku snap la kotak wokok itu. ngan air tea o aku skali. hehehe.

kerja sampingan disamping menunggu makanan yg xkunjung tibe. hehehehe

xder mende da kan nk citer, tuh yg men cakap jer aper yg terlintas dek pala tuh. kang kalo da dtg idea, xmo berhenti lak kan...

dlm kesemptan nih jugak, nk aku ucapkan WELKUM HOME to all my frewn yg baru menjejak kan kaki2 depa ker msia.. selamat berchoti di dlam negara yg terchinta.

sebulan katenye bercuti.. bapak besh, tapi besh2 depa. besh agik aku. hahhahahah**nope komen at all** nnt komen bbyk kang, ader org tuh dia pekup my molut. xbagi citer bout dis cuti2. hahahahahhaha


okla,ader org tuh da panggey..

da~~

No comments: