FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, August 08, 2007

:: WiNDoW ::

~~salam sumer~~



aku bowink sgt arinih, sampei da xtau nk wat ape da... sbb kalo nk ikut mane2 tmpt yg da aku g, smpi da xder space or tempt tuk aku da(bak kate org tuhhhhh) bg mengelak kan keboringan yg melampau2 itu. aku g wewindow shopping kat satu mall nih. macam2 ader. berbungan mate aku tgok. itu ini segalanye ader di *A****I* (matila M*R** T.S)



kan window2 kan, tapi kerna nafsu yg tidak dapat dikawal... aku kalah jua, lantas telah 'melabur' beberapa hengget. mende nyer ader la xsampi 5 item. tapi kalo di conggak2 ngan jari. mau pengsan. sbb jari pon byk lebey. muehahahhaha



yelaaaa. da sales katenyeh. xsiuman2 la memasing cekau ini, cokup sane. pantang nmpk 70% ckit. abis dsebat nyer... ader sorg tuh. bukn 70% dia amik. yg 10 % disct pon doa sental gakz... bapak kayo. mmg BERBALOI.. --ade yg sorg tuh, SET2 K**D*R jer-- muhahhahahaha<-matila kau!!



aku n plak cbuk ngan bju modern, yg melyu nye x settle agik. fening aku nk wat design yg camner. kang kalo wat yg da sedia ader tuh kang, owg kate over lak... maklum laaa, kt sane tuh memasing MOLUT cam SY*LAK*... nyebuk jer ngan hal org. BZ BODI banget!!!



oleh kerana aku nih jenis yg xmakan saman, peduli aper org nk kate, aku tetap nk wat gakz yg satu tuh. korg nk kate aper. aku da ready ngan JAWAPAN/RESPON yg sgt berbaloi ngan keSIALan mulot2 itu. tgoook la nnt. ko nk sentap sepanjang zaman ker, nk ketat sepanjang mase ker. itu ko nyer pasal.. huhuhuhuhu



ok la. aku ader lagik bj yg nk kena bli nih.hehehehe. mggu depan ader acara. baju pon ader agik, nk pakai baju2 yg da sedia, boring la plak. nnt xder zouk ler nk snap2 pic(walaupuuun cam tgh meragam!! gerem sgat tau!!!)



dlm kesempat ini jugak. aku nk ucapkan GUDLUCK utk org2 sane yg bakalan berjuang tuk FINAL xm(SUMMER) all da besh. dlm nk final2 tuh, xkureng jugakz yg mengire ari nk balik msia. besh nyer la kan blik msia. kim salam la erk kt sumer2 warge msia. sob3....



da~~

No comments: