FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, August 08, 2007

:: aLaHai NeE sEm ::

~~salam sumer~~

tuuuu dia, awal2 lagik da ader arab kan. trus pengsan kekdahnyer!! aku pon da nk nek PITAM nih, tgok aper yg telah terkandung in dat schdul. bertambah serabut pale aku kali nih.. blum abis satu hal. hal len plak yg menjelma. mampos aku kali nih...

aper yg ader kt atas tuh is jadual tuk next new sem(thn baru) university aku yg sgtttttt2 TERCHINTA gamaknyer!! tokojut sey bilo tgok an jadual pembelajaran yg terpampang dopan mato(skrin monitor nih) sontap daghah den.. huhuhuh


mau idaknyer, start awal sgt tuh. 2 hb sept. ko nk mati. da la memasing tiket blik tgh2 bulan n ader plak yg blik akhir bulan.. kalo ikut kan tarikh pada tiket balik. memasing jua telah ketinggalan kuang2 2 mggu nye klas. byk tuh.... tuh x termasuk agik yg ura2 nk balik pas raye tuh. lagik la mati!!!

bg aku, sekarang nih.. ader 2 pilihan jer agik. same ader blik awal. sbb xmo tggl kelas, atau tunda satu sem. balik 2nd sem next year. lagik puas ati... nih adalah kes alang2 tau.

yg 1st choise tuh. pose xdapat. raye aper tah lagik. yg 2nd tuh 2-2 xdpt. dia xder nyer nk dpt satu xdpt satu. jadual kali nih mmg adel. pilih jer ko nk yg mane. trus balik xyah pose n rayer. atau blik pas pose n raya... muehahhahaha


dari awal da aku da agak da mende nih. dat's y aku da notis awal2 kt 'depa2' yg kt sane tuh.. dari kite dpt langsung atau dapt seglanyer. kui kui kui kui
--ape plak pandangan korg???--

nih yg makin aku kesal nih, da larik da aper yg telah d plan sejak sekian lame. cam ner nih... adekah aku perlu teruskan rancangan aku, atau aku buat sebalik nyer?? taip kan ya atau tidak n hantarkan ke no 012-X9X5X1X @ 017-X9X5X1X. hahahha<-matila feeling impian *L*Y*N*, boley!! tapi nih len ckit la, impian N**Z**M. hahhahahah

ok la, tuh jer kot.
da~

No comments: