FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, August 09, 2007

:: TeBiaT ::

~~salam sumer~~

aku geram banget nih!!! da baper kali da aku kate jgn nk kua2 umh pakai BOXER. ader ker kua umah(nk amik baju kt ampaian) pakai BOXER, mmg xtau malu ok.xmalu ker org nmpak ur aurat??! aku rase cam nk sepuk jer dak sorg nih tau..


aku bukan aper tau. bab2 aurat ni, sbb aurat2 nih la cam2 da berlaku. xkan la nk berlaku mende yg same kot. xkan la belajar dari mende lepas2 tuh.. knng kalo da berlaku, mule la nk salah kan itu ini. org ini salah, org nih teruk, org itu jahat segala. walhal dia sendiri yg xjage diri. da tu aper citer kan!!!

ekceli dlm hal nih, aku xnk la masuk campur kan. yelaa, terpulang la pada individu tu sendiri. tapi kalo tuk diri sendri xper. ni x, melibatkan org len. da boley mempengaruhi pelvagai jenis org. xkire la tua besar.mude kecik. jantan betina.bapak mak.hadeq haqaq.. sumer nyer tuh ader pesen memasing. tuh yg xmo tuh. aku da masak da ngan mende2 cam nih. xsuke laaa. hish!!! geram tau..

biala kalo dia bace pon dis entry. owg nk dia tau yg owg sgt2 suke kalo dia kua umah men pakai2 boxer jerk. malu la ckit, kt org yg lalu lalang tuh. igt aper!! chanteq sgt ker?!! ngan xpakai naju nyer. ngan rambut xsikat nyer. gigi tuh xtau la da gosok ker blum. kalo nih darah daging aku. aku pelankung dan2 tuh jugak!!!

nih kalo aku xg jenguk(singgah) jap tadi. agak nyer xpakai2 aper la tuh. budak sorg nih bukan leh caye nih. aku da bloey tau da perangai n habit gilo2 dia tuh!! baper lame da aku kenal. kalo kate dlm kul nih jam itu. dia wat aper. aku leh tau, balik2 tny. balik2 tepon. nk wat itu nk wat ini. GEDIK sgt ok!!

ok la, xmo lepas geram byk2. sbb dia pon xleh sgt kena smebur2 nih, nnt wat muke ketat ngan aku.
da~~

2 comments:

amirulsyafique said...

siapa yang hang marah sangat tu noq?

fred said...

hahahha..
xder la marah..
geram banget deh!!!