FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, August 10, 2007

:: NeW PhOnE ::

~~salam sumer~~

yeaaaay, arinih aku agakz gumbira berbanding semalam yg cam LAHANAT jer. baeik siang baiek malam, ader jer yg xkena. sampei ler jam 3 pagi tadik. every thing changed, aku dapat sms dari sumbodi nih. boley lak nk men sms mule ngan soklan2 yg NAKAL2. da la kite tym tuh xder mood. aku pon reply ngan perasaan yg melibatkan KETIADAAN mood. alih2 dia boley plak mengambil angin2 panaz aku tuh tuk dia sejuk kan. hebat banget dak sowng nih kan....

start beh kuang kul 3pagi cam tuh. sampei ler la nih(PETANG jum). xabis2 agik aku sms. dia nih pon satu, kalo da start sms, mmg xhenggat dunia. da my mum bising.

"... tepon nih xponah yo diam, kojap2 bunyi, kojap2 bunyi. xsonang boto la tuan punyo phne line. tym nk leno. tang tuh jugak bunyi eiy dtg. sbuk sgt la gayo eiy..."

cam tuh la beh kuang based on aper yg my ma said. subuh2 agik da sbuk. kojap2 lagu, kojap2 lagu. tuh yg dia bising tuh. last2 aku silent kan. aku pon satu, tgh2 org sibuk ngan semayang. bukan la kate nk silent kan phone. tuh yg memasing pagi2 buta da pitching naik melangit tuh. huhuhuhuhu

aku nih kalo da start sms, mmg xleh berenti, ni baru la 10 hb. tapi inbox da sampi 7 rat. sbb yg lagik satu nyer phone tuh. mmg out da. xleh nk trime any sms(data) sbb memory full. dalam hp tuh. ader 5K++ sms(inbox, memory card). phone memory ader hampir 2k++ sms(inbox). yg phone lagik satu nih xtau baper byk dia leh masuk. jgn kurang 2k uda ler. xkan ler dan2 nih nk carik phone baru. maner der sen.!!!

bab2 sms nih, mmg aku leh jadi gile.aku mmg xdelete mane2 sms, baik masuk atau sent. sbb aku suke simpn then tym bowink2 kite bace balik kenangan2 yg terindah itu. tuh yg ader sorg tuh kate kat aku,

"...ko nih suker sanget nk simpan2 sms. org kalo da sms, kalo boley nk delete trus, ko gigih lak nk simpan sampai berjuta2...! "

<-motif ko bz bodi a.k.a JELEZ ngan sms aku tuh pahal. tau la sms
(PHONE NO) ko xder dlm ranking list aku. muehahhahahahha



nih dia lak yg sakiet perut ngan sms/phone aku, xkaco pon telo jubo dia(jgn mare WAN~~) yela, nnt la aku sms ngan ko, mudah2 han leh masuk ranking list aku. "da most sms sender" then aku pinjam mic mesejid. kite wat announce. skali ngan kenduri kesyukuran....

wahahahaha. dari nk citer kegumbiraan aku tadi. tetiber leh lak masuk bab sms kan. matila xder synchronize both. aku nyer entry kan, suke la nk letak/citer aper pon kan..
hehhehe


okla. nnt aku sambung ler aper2 yg patut in da next entry.
da~~

No comments: