FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, August 11, 2007

:: Ku MoHon ::

~~Salam sumer~~

Kalo yg sebelum nih aku gumbira sbb sms. Tapi lewat petang nih, aku skali lagik dpt merasekan suatu kegumbiraan yg xder la seceria maner, tapi cukup la tuk menghiburkan hati seorang manusia yg bernama nadzeem.

Citernye bermula ngan kul 630 petang tadik(beh kuang) kalo nk taruk mase yg exact,sah2la aku xtau kan. Sbb aper aku letak dis tym?? Sbb nyer kali terakhir aku tgok jam is dalam kul 6 fetang.

So aku letak nih kire nyer beh kuang la erk. Xyah la nk bek no nk letak2 mase. Yedak??! Hueheheheh

Tadik sbenarnyer dapat jmp org selame nih aku nk sgt jmp. Akhirnyer tuhan tuh maha mengetahui lagik maha mendengar. DIA telah mengabuli doa aku tuk jmp ngan dis guy. Bukan saper pon, he is my besh frewn ever. Da hamper 6 thn xjmp tau. Akhir jmp pon tym zaman2 sek men dulu. Pas dia pindah sek jer, trus xjmp da.

Ader la jugakz carik kontek2 yg boley menghubungkan kepada dia. Tapi sumer nyer hny lah sia2 sajork. Ader tuh bagi nntah mane no dia cekup ntah. Wat sakiet jantung aku jer. Kite punya la semangat nk jmp besh frewn nih. Dia leh lak bg fake no. KIWAK sgt!!!

Nk di jadikan citer, kami telah kua trus ker KL. Dia yg bawak aku ngan his SATRIA(fav CAR) lawa giler r dia jage keta dia. Nih yg aku menjelezi nih. Tau la nnt, aku ader DUIT byk, aku beli SATRIA aku lak. Then makeup bg lawa.huhuhuhuh(xmo n xleh kalah!!!)

Dlm perjalanan ke KL dia tuh, macam2 la mende yg diborak kan nyer. Paling x leh nk dilupekan/ditinggalkan is his tebiat yg ala2 kebudakan itu. Da la da tua(cam aku mude lak kan!!!) perangai sebijik cam dak 3 bulan. Tuh yg kekadang medatangkn my hangin tuh.

Tapi xper la kan, dia tetap my besh frewn yg dulu byk tolong aku. Susah dia senang aku. Senang aku susah dia. Memasing la ngan adegan2 tersendiri. Huhuhuh. Cumer satu jer xder kolibrasi, bab2 AWEQz nih. Dia da ader calon yg terbaik. Yang aku lak,xder n xtau biler leh ado!!! Tuh la fussy sgt kan, da xdo aper2. hehehehhe

Kalo xder aral. Dia kate awal 2009 dia nk langsung. Trus aku garu2 kepala, sbb aku tym tuh ader kt bumi kinanah nan TERCHINTA itu. Trus rase cam terkilan kalo xdpt g dat majlis. Nk la gakz tgok hari kebahagiaan dia disamping insan tersayang dia itu**matila bz bodi!!!

Paper pon, aku tetap mendoakan kebahagiaan my beloved frewn sowng nih. Nnt dad pt anak, meh bg aku erk. Aku mmg suke budak2 nih. Ngan syarat dia x nannes la. Kalo nannes, dan2 tuh aku humban, anta balik umah induk eiy!! Boley!!!

Okla, itula beh kuang apery g telah mengumbirakan aku rinih. Xtaula sampi biler kegumbiraan nih akan sentiasa berada di sisi aku kan, huhuhuhu.

Da~~

No comments: