FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, August 12, 2007

:: FaV sOng ::



~~salam sumer~~
bertemakan dis my fav song. jari jemari aku trus menari2 sekali on dis ketboard too. mengikut rentak n melodi dis nice song too. muhehahhahahahah
xder aper la..!! sajer jer. 1st tym biler aku dgr dis song kan. trus rase nk dengar byk kali. xtau la naper. xder la kate aku nih minat DATUK SITI trus aku nk dengar byk2 kali kan. tapi itula sebenarnyer, 1st tym dengar trus tertarik dengan nyer.. hehehe
hari nih aku agakz kureng sehat, selesema ckit. sbb dek sibuk melayan 'budak' sorg tuh. sampi aku pon luper nk amik aku nyer obat.GEDIKz sgt ok!! nih yg nk claim nih. da balik2 nk kena heboh kan my nose. rimas aku. da baper byk da tisu yg telah di gunapakai. sampi my ma pon bersuara. akibat penggunaan tisu yg berlebih2 han....**TISU ditaja oleh PREMIER**
aku nih sbenar menghitung hari jer nih. sbb pas nih aku akan kesunyian dari mendengar my ma nyer voice. selama 2 mggu beh kuang. kalo da kate 2 mggu tuh. faham2 jer la erk. xkan la xtau gakz kot kan. huhuhuhu. xtau kalo berehat 2 mggu tuh sebb per, g la duk mesejid2 tny tok2 bilal atau nk senang ckit tny la tok siak**ops! tgok penyapu lidi penolak air tangki mesejid naek ker x kt ur head, nges nges nges...
so makin beserabut la pala aku nih, macam2 nk diuruskan. camner pon tetap doakan yg terbaik tuk my ma. semoga baik segalanyer, dari awal hingga ker akhir. kalo nk cite bout my ma tuh. mmg kesudah xabis2 citer. xpadan ngan keadaan semasa, tapi semangat dia tetap ado!! tuh yg berjangkit/menurun kt ank kesayangan dia tuh. saper lagik kalo bukan yg bernama NADZEEM tuh kan**matila ferasan**
nih xtau la nk wat aper ngan "batalion2" yg tertinggal nih. senang nyer anta jer g maner2 then cukup mase g amik. bawak pulang. tapi xpasal2 jer kang kapak beliung hinggap kt kepala. akibat lontaran yg padu dari my dad.maklum laa, eX- asKar la kate kan. tuh pon menurun gakz tuh kt he's beloved son. saper lagik kalo ME**skali lagik melambung2** kah kah kah kah
ok la da abis da pon lagu nih. so kenala berhenti jap. nnt ader lagu baru. aku sambung. boley!!!
da~~

2 comments:

Unknown said...

(a)You've been T A G G E D ! ! ! - "List out 5 people whom you would like to bring along with you to Istanbul, Turkey; where you will spend with them a week- long stay at the luxuriously furnished Grand Sultan Suite at the ever majestic Ciragan Palace Kempinski Hotel. Owh and do tell us why these 5 lucky people deserve to be there with you…" And to that 5 lucky people listed in the entry, C O N G R A T U L A T I O N S ! ! ! You've just been T A G G E D ! ! !(b)

fred said...

aper nk tag2 org nih..

xtau la nk citer aper kalo bab tag2 nih...

nk citer per erk??