FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, August 15, 2007

:: wEiGhT GaiN ::

~~salam sumer~~

baru la kate aku nih duk kt tempat nan terchinta ini dlm beberapa hari. tapi verat vadan serta pinggang da naek ok!! sgt2 la aku menyesali dis kes. camner nih????! runsing aku, nk carik seluar pon sampei kena skip 2-3 angka dari saiz asal. xder ker MEMUNDEK name nyer...

aper la aku makan sampi begitu cefat dia meningkatkan prestasi ker tahap yg membimbangkan (aku) aku xmo la badan besau2 nih. bkn setakat vadan jer besar aku xmo, berat pon aku xmo gakz. kalo pinggang tuh leh consider lagik. sbb owg xbaper nampk. boley la gakz COVERage2 nih. kui kui kui kui

ader plak antara molot2 puake nih, men cakap jer yg aku nih bakalan naik dan naik dat weight. mmg SIAL sgt molot2 itu. nk ku sepuk jer. da rituh ader sorg tuh kena sekali pelangkung ngan aku, duk sibuk ngata aku gemok. xsedar diri yg dia tuh da cam TONG drum. nk sama2 kan(to be) kite ngan dia lak. mmg sengaja la kan carik pasal ngan aku..

da la aku nih ELERGIK SEPI ngan pasal verat2 badan nih, apetah agik kalo vadan2 bonzer xhengat nih. mmg xtau nk cakap aper kan, kang kalo kite cakap kang. ader org sentap menyentap, ketat mengetat..bek aku just cakap yg basic2 jer. huahahahahaha

okla. da xtau nk cakap aper agik.


BMI-for-Age Percentile

Less than 5th percentile = Underweight

5th percentile to less than the 85th percentile = Healthy weight

85th percentile to less than the 95th percentile = Risk of overweight

95th percentile or greater = Overweight

2 comments:

madt said said...

ala xlame lagi da nak puase da.. mesti ko jd kurus balik nanti.. ;p

fred said...

mudah mudahan~!!!