FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, August 16, 2007

:: iStaNbUL ::

~~salam sumer~~

ekceli xperasan pon da ditag oleh sorg(ader agik 2-3 org) tuh. yg suh citer saper yg aku nk bawak kalo aku g turkey. da la dekat sgt ngan tempat aku nih. bebile jer aku nk g aku leh g. tapi just xtau nk bawak saper n g ngan saper. igt nk carik travelmate nih senang ker?? payah tau. lelagik la nk yg kena NGAM sekepala. kalo xdpt yg sekepala, mmg bercakap sorg2 la ko sepanjang travel @ oliday itu.


ader kena bawk 5 org erk. so aku kalo nk g tempat itu(istanbul) sekadar berchoti sakan, n nk epy2 sgt. aku ngan sukecite nyer nk bawak.

  • mijie(kawanLAME) yg X season2.walaupuuuun.... hehehehe<- jgn mare erk!!!
  • taufeq (pemenangTEMANTAPIMESRA 2007)
  • halim (pemenangTEMANTAPIMESRA 2007)
  • hanif md nor (besh frewn suatu ketika dulu n SELAMA nyer)
  • hazwan sulaiman (beloved 'frewn')
jgn tny naper derang yg nk aku bawak, sbb itu la pilihan aku. aper2 jua, name derang jua yg TOP kan aku list kan. xder org len dan. aku just cam list TOP 5 jer. kalo kureng dari tuh. bek aku xyah g ngan sesape. bek sorg2. cam arituh.BOLEY!!!



makanyer, kalo cukup all dat travelmate. aku nk g tempat2 seperti dibawah ini adalah pasti. so yg another2 place tuh, ikut jer. n lenjan jer. asal jejalan ber-6(termasuk aku)



begitulah citer bout tag2 nih..aku nk gak tag2 org nih. jap erk. aku nk tag saper pas nih. sbb xpenah2 aku tag org tau. ermmmmm, xyah la kot. nnt2 la,kalo ader der mende yg besh tuk ditag kan, korg tau r nnt. huhahahahhaha

da~~

2 comments:

madt said said...

aku ikut kalu ko support, boley?? hahaha

fred said...

owh boley jer...huhuh