FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, July 24, 2007

:: tagged ::

Erm.. aku xder idea nk wat post bout tag2 nih. Tapi demi memuaskan hati org2 itu. Aku wat la jugak. Muehahahhaha. Nk bgtau aper erk? Perkara yg O.K ker perkara yg K.O. ntah la erk. Tgok la camner kang(kalo idea da dtg plak nnt kan)

Walaupun perkara yg felik2, tapi still ader yg OK n KO kan. Btul x? nk 6 perkara sgt kan. Aku nk la share ngan korg. Aper yg felik2 about me nih.

Ø 1 … sgt suker kt budak2 kecik umo 6 thn kebawah. Tapi XSUKE kt sore dak2 yg menangis.

Aku mmg dari dulu elergi sepi ngan dak2 nangis nih, rase nk campak jer dak2 yg nangis. Ckit2 nangis ckit2 nangis. Xbley tahan lasak langsyung, nih gara2 makbapak yg terlalu manjer kan anak la nih. Xpon, jenis yg xsuke expose kan anak2 kt dunia lua. Kalo skali jmp stranger, da melalak xhengat dunia. Nk aku sepuk n terajang je mak ayah cam tuh. Da dak2 tuh takut ngan org. akhir nyer. MELALAK jer la pat jam.

Ø 2 … aku agakz byk mulut, kua bercakap. Tapi XSUKE nk ngata org.

Sat g nih ader la org tuh kate ‘… yelaaaa tuh zim, xsuke ngata org KONON!!...’ tapi bg yg mengenali aku, aku mmg suke sesembang n bercakap ngan sesape pon, tapi kalo nk citer hal org, mmg aku xsuke n xnk amik port pon. Bek kite citer aper2 yg berkaitan ngan kite jer(aku n saper yg aku sedang bercakap)

Ø 3 … xreti nk marah. Tapi org sibuk kate aku nih temper.

Kalo marah2 dalaman tuh xyah cakap la erk. Summer org ader hati kan. So no wonder la kalo nk marah dalam tuh. Kalo xder tuh tipu la plak kan(aku la). Lagipun wat per nk luah2 kan kt org nih. Kang org kate raih simpati nk cari pengaruh lak, lelagik “org saner” tuh. **ops!!

Ø 4… mesra tapi susah nk didekati.

Nih based on aper yg org kate la. Bile aku pikir2 balik. Ader betul kah sumer ini?? Makanyer, aku membuat satu kesimpulan yg camnih :-

i- mesra tuh xder la sgt. Sbb aku nih quite choosy skit.
ii- Susah nk dekati tuh, btul kot. Sbb aku nih bukn snang nk caye kat org. aku beh selesa ngan diri sendri. Tanpa org len(sound cam sombong kan??) tapi itu lah aku.
iii- Aku nih ibarat merpati la gakz, tampak jinak, tapi sukar tuk dpegang.


Ø 5… maseh mencari2 siapa yg boley m’buka hati ku ini(xder makwe/cewek)

Sbb per xder erk. Sumer tuh berbalik pada statement di atas. Aku terlalu memilih. Aku seorg perfectionist. Sbb per aku cam tuh?? sbb aku tau aku tak perfect, so aku nk org yg lebey perfect dari aku tuk bersama2 ngan aku, melayari saki baki idop yg aku ader nih. Kalo 2-2 pon ala kadar jer, aku jua yg nyesal xsudah, apetah lagik dia yg dipilih oleh aku. So, xyah carik itu yg terbaik kot. Besh agik dok sorg2 kot.

Ø 6… ank adalah ank bongsu!!


Nak caye caye, xmo caye udah. Sbb aku tau, pas nih sah2 la ader “org” xcayer. N cam tau jer aper respon “org” tuh bout dis statement. Aku mmg ank bongsu ler. Nk cakap camner agik kan. Hahahhahaha

Okla. Da xder aper2 kot.
Da~~