FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, July 22, 2007

:: StiM boaT ::

~salam sumer~

masuk nih da 4-5 kali da aku kua makan stimboat ngan fellows. kejap ngan org nih, pastuh ngan owg nih plak. tapi sib baik la stimboat nyer len2 tempat. kalo x, mmg waiter2 yg menunggu tuh, mengata aku jer la gamaknyer. hahahahha

so akhirnyer dpt jua aku nk publish post bout dia stimboat. ader org tuh siap tny lagik kat aku

''... da abes ker stimboat awk tuh...?"

korg rase la kan nk jawab aper ngan persoalan camgituh? ader kah ngan A jawapan nyer, atau B kah? atau C kah? atau D kah? atau semua adalah tidak benar kah? nnt bg jawapan yg sesuai erk. then aku reply balik kt sender itu. **matila demokrasi.hehehhee

1st2 makan stimboat(tuk sesi ini ka erk) adalah ngan kak Z*L*.. thanx kak, sedap banget stimboat nyer(free sedap laaaaaa!!). memacam dia suh aku order, tambah itu la tambah inilah. nek kembung2 ferut aku nih. xpadan ngan kecik(dia) tapi kalo mentedarah, mmg luper dunia, ilang pedoman. aku rase la kan, org2 yg vadan2 keceik2 nih kan, mmg kalo part mentedarah mmg power root ali cafe!! muehahhahahah(walaupun ko tuh KACIP si TIMAH)


2nd kua ngan my besh frewn(besh ler sgt kan!!) tym tuh kt salah satu bandar diraje "tempat ini". pepandaila korg teka erk, xyah la sumer mende nk bgtau kot kan, hehheheehe.**matila teka dan menang PERD*N* R*A. tym tuh ntah aper angin dia, n aper ntah ribut aku. boley plak kua makan sesamer. coz selama nih, mmg payah kalo kitorg nk kua sesame pon. aku siap wat statement agik

"...dia tuh nk ajak aku kua??! tggu kiamat 2 kali blum tentu lagik tau..."

alih2 dia yg ajak aku... terharu mode.

jgn la speku bkn2 lak. ekceli kitorg mmg da lame kenal. just mase jer yg byk menghalang tuk kua n chill sesame. tuh yg payah tuh. dia ngan kerjaya dia. aku ngan kerjaya aku. bagaimana pon syukur alhamdulillah sbb dia ngan aku dpt hangout sesame. pas nih xtau la plak kt aner kan. hehehehehe. kot2 da xder da. sbb sbuk ngan umah tangge plakz!!


yg ketiga kalo xsilap aku.... rituh ngan saper erk??! ngan member(member kebanykn) gakz. tapi area2 cni jer. nk jauh2 derang xreti nk bawak. sbb memang sejak azali da idup men guling2 kt cni jer kan, kalo g tempat len tuh kang jadi ruse masuk KAMPUNG lak. huahahhahaha

yg ke-4 ke5 beh kuang jer... ngan member gakz. sumer2 nih ngan member. tym derang free2 ajak ler aku kua makan, xder mende len da agakz nyer nk ajak aku pon. makan jer pat jam. derang tau nih yg aku kuang makan, tapi sesajer jer ajak aku makan, seb baik la kalo xbes derang yg abes n settle kan... aper nk kesah, da duit derang yg bayau kan. nk xnk, derang la jugeks yg abis kan..

{mengamalkan prinsip: wut u gif, u get back. baru la epy dlm berkawan!! hahahhahaha}


da~~

No comments: