FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, July 27, 2007

:: SeAfOOd ::

~~..salam sumer..~~

arinieh aku bru blik dri mere "hard" kan diri kt swatuh tempat. g sengsorng jer, sbb yg len sumer ader komitmen len. aku xmo ler kaco derang kan. tapi ok jer g sengsorang pon, ader pengalaman menarek ckit. kalo nk pilih aper2 pon... sendiri jugekz, xyah nk fening2 menyusahkan tny pendapat org itu pendapat org nih bout sumthing, kang org marah lak kt kite kan...

".... alaaaa, mende cam tuh pon ko nk tny aku zeem, ko nih xder mende len ker nk tny kan, cam budak2 la plak ko nih....."

<-camtuh la beh kuang respon2 dr segelintir owg2 yg penah aku kua ngan derang. bg mengelak sebarang kemakanan hatian. aku redha jer la ngan kepergian sowg2 nih. aku xder rase aper2. dia pon xder rase disusahkan ngan pelbagai pendapat n persoalan yg bg dia amat remeh itu... aku nih cakap buken ler mengatakan sumer erk, tapi SEGELINTIR. kang ader plak kate aku nih men tuduh2 jer. buruk agik name aku nih ha!!!

aku berada di tempat tuh selama 3 hari 2malam. sengsorng... tapi dlm mase yg same, aku carik la jugk org2 yg seangkatan ngan aku (set2 tersisih n menyisihkan diri) kebtulan tempt nginap pon dekat, sebelah2 jer. ader tuh depan2 jer. ader foreigner n jugakz local. yg ori xder erk.. muehahahahhaha.

kite kawan2 dlm perjalanan(perchootian ler nih) men volley ball sesame, makan malam sesama, window2 shopping sesame. serba serbi same2 la. tapi blik asing2.. sbb xkan ler bru 3-4 jam kenal da nk duk sebilik kan. kang buat nyer dirampuk ker aper, saper yg naya, kite jugekx kan.. kalo aku nieh jenis berduit xper ler. nih pon terkontang kanting carik duit, MAHAP jer la erk. huhuhuhuhuh

yang paling besh when we all dalam 5 org, g makan seafood. bapak r sedap banget. FREE sedap ler. ader sorg tuhh dia yg bayau, kitorg yg len naek segan ler plak kan. tapi dia berkeras jugak nk bayau. xper laaa, bak kate org kan. org memberi kite menerima. org belanjer, kite xyah bayau aper2, boley!!!! tub2, kitorg pon bersiar ler sekitar situh till jam 330 pagi. siyes li, mmg xsedau pon da 330 pagi. da la tym tuh xsemayang isya' agik. trus memasing kelam kabut amik wudhuk nk semyg... syukurin memasing still beriman agik. hahahahhahahha

tuh citer 2 nite kt sane. yg last(2nd nite) sesembang di tepi tepian yg ader sepoi2 an bahse nyer angin. bapak r besh xhengat dunia nyer laa. pasni nk la ajak yg lagik 3 org kt SANE tuh. kite g berempat kt tempt aku g nih. besh wooo. tapi camera jgn luper bwk tau. kite snap2 byk2.. aku snap ko, ko snap aku. alih2 pic ber4 xda!!! hahahhahahaha

okla, ader entry len nih. kang aku sambung citer agik erk. kalo aku wajen, aku letak pic2 yg aku sempat snap. huhuhuhuh

da~~

No comments: