FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, July 01, 2007

:: ntah ::

~~Salam sumer~~

huhuk!! akhir nyer aku balik jua ke bumi irbid nan TERCHINTA inni. mau xnyer tak terchinta. macam2 ada tau kt sni. wakakakakak(dat's just a joke ok!!)

aku dlm 2-3 ari nih, telah diajak untuk berpiknik ker pantai AQABAH, located selatan jordan yg gersang nih. da la gersang amat mebosankan lak tuh. sungguh memilooookan. bak kate owg tuh PILOOOOOOO. mueahahaahahhahah

aku rase mmg da xsedap hati tuk berada ni bumi irbid(hijazi) nih, xtau la naper. nk kate kawan xder. berlambak2 n bersepah2 xhenggat. balik2 jmp muka yg same. amatlah stereotype. wahahahhahah(cam la org xjemu menengok kite, kui kui kui)

tuh xpenting, yg penting camner aku nk carik jalan kua tuk meninggalkan perkara2 TERBABIT. aku xnk dganggu buat seketika, aku xnk tensi2. aku xnk terlibat itu ini, aku nk berkecuali. boley ker erk?? ntah laaaaa.

ramainyer org cakap, yg nazim u'r not suppose to say lyk dat...yg heran nyer, wut word i said???! xder aper2 pon, yg derang2 lak nk hevox2 kan... kesal sungguh aku. aku mengata sumthing yg benar. ezit salah to me?? xkan.

oklaaa. xnk cakap banyak2. nk cakap i'm goin to miss da person(saper xtaw...) dun pray 4 my happiness. gudluck in ur summer, n study....

da~~

No comments: