FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Sunday, July 01, 2007

:: JgN nyiBuk ::

~~salam sumer~~

aku rase epi sgt ari ni, walaupun pagu tadik ader ckit spoil. hahhahah xtau la nape pagi tadik bgun lambat.. penat sgt kot. hehehehh. so itu spoil nyer(bgun lambt!!)

ekceli, aku tgh tensi nih, ngan org2 yg sgt suke amik tau tepi kain org, then jual citer sane sini... xkesah la citer btul ker tak kan, yg penting kalo da org xbgtau tuh. xyah la nyibuk2 bgtau org len.... hidung xmancung, pipi tersorong2... poooorah!!!

nk kate baik, sumer org melambung2 puji... tapi bab amik tau hal org len, mmg xterkalahkan... hanjeng sangat!!! dari sbuk jage hal org, bek jage n plan baik mase depan akan datang. ader gakz pekdah... nih dok melangut sane sni canang itu ini.... hishhhhh, geram nyer. naik darah nih tau. hohohoho

da la, malaz nk cakap. kang buat citer bukan2 lak pasal aku.. awk tuh da la kalo berciter, sumer org tadah xhenggat**ops!! bek aku citer, betapa gumbiranye aku rini. n sedey nyer aku rini(aper erk?? ahhahahha)\


gumbira nyer, sbb aku dapat ilang kan tensi aku(walaupun ader elemen tensi sperti diatas tadiik)... hope fuli tensi tuh kejap jer la erk. eheheheheh. tuh pon kalo org yg menyibuk tuh diam. dari nk bz bodi hal org len....

yg sedey nyer is impian aku xkesampaian. coz xdpt nk makan malam sesame seseorang itu. yelaaa, memasing cbuk ngan tugasan kan, tapi xpe... mase ader lagik... nnt kite boley kua makan jugak. ahahahhahah(mati la poyo) bile tuh ntah laaa, esok kot. kui kui kui kui

ok la, cukup kot..

da~~

No comments: