FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, July 03, 2007

:: JOm ::

~~salam sumer~~

daku udah berjaya mengembalikan sedkit kegeumbiraan yg selama ini daku mengorbankan nyer. beshhhh nyer idop kai gaya kini kok.. muehahahhaha

sesape yg nk merasakan kegumbiraan bersama aku, meh lerrrr. jom kite kongsi sesame kegumbiraan itu. xtau la erk sape yg dpt bersama2 merasakan ngan aku.... tapi yg penting org sane tuh,xder laaa.. MRASE!!

eh, aku nk g jejalan nih. sape nk ikot. jom!! hahahhah. kang nnt dlm mase tedekat aku bgtau aku nyer jadual harian terkini erk**matila feeling selebriti. kah kah kah.. biler lagik kan kalo xsekarang

buat seseorang tuh, nnt kite jmp erk. stakat nih xder mase org ruang yg sesuai lagik, sbb org maseh sbuk ngan others urusan.. ape2 hal, nnt org sms dia erk..

oklaa, da~~

2 comments:

Orked said...

owh...tgh hepi ye? Baguslah...kalo kita hepi suasana sekeliling pun turut hepi gak...moga berpanjangan rasa hepi tu..leh arr kakjie tumpang sikit :p

fred said...

sengal.. jom ler gather...