FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, July 05, 2007

:: aKu xder KeJe DoL ::

~~salam sumer~~

aku nk citer sumthing kt korg... aku der citer hot(beh hanget dari biase) huahahhahha.. b4 anithin, aku nk ucapkan tahniah kt sesape yg bakalan hampir tuk menjadi org ke 500 bg komenan kt aku dalam my FS. tapi not sure lagik saper yg dpt . kui kui kui

aku xder la nk citer pasal org kan, tapi aku kekadang tuh naik meluat ngan tebiat dak2 yg xnk kalah nih, xkalah satu hal. menyusahkan org len satu hal.. mak bapak lak tuh yg jadi mangse. walaupun mak apak ko tuh mengutip tin tengah jalan raya**ops!!!

nieh aper lagik kan, kes kahwin n tunang2 nih la.... org nikah dia nk nikah, org tunang dia pon nk jugakz, nih xtau yg dia xmampu segala hal. huahahahhaha. tapi aku tetap nk mengakui yg member2 aku yg baru aku kenal nih, mostly nyer aderlah depa2 yg xnk KALAH.. terpempan mode...

xnk kalah, tapi menyusahkan!!! aper citer kan. kite nih bukan la nk menafikan credibiliti, tapi berpada2 la. sianla kt parent tu... derang lak yg citer kt aku suh nasehatkan/bg pandangan kt anak2 derang. motif!!!

aku senang jer, kalo da dasar bijik gatal. telur miang.. tuh la jadi nyer** matilaa lazerrrrr. PADAN!!!! aku terus terang, senang citer... xyah nk sorok2....

ok la. malaz nk komen bebanyak..
da~~



1 comment:

hOtMaMa said...

aiyoooh..nie mmg entry lazer.. patut lah hangat pun...