FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, July 06, 2007

:: siraP LiMaU ::

~~salam sumer~~

borink nyer arinih, sbb sumer org da xder... memasing da kembali ker tempat msing2. ajak kua xboley, sbb aku sendiri ader acara sendiri. mggu nih terpakse la kite membatalkan aper2 jua jenis aktiviti kua2 nih.. uhuhuhuhuh


yg benti keje, benti keje. yg masuk study sem baru, study sem baru. yg sakiet tambah sakiet, yang sehat bertambah sehat!!! **ops. aku nih nyer yg xder aper2, aku tetap aku. boley!!. xluper jugak, yg x-cident tuh.. padan!! tuh laa. aku da cakap, jgn... tapi degil xigt... pikr dia jer yg hebat. alih2, kan da x-cident...**matilah aku..

nasik pattaya n sirap limau sentiasa di ingatan... maner2 pegi pon, 2-2 mende nih adalah fav,muahahahahh.. yg xder dlm list. just satu mende jer lagik DURIAN. heheheh. bile la dpt nk merase durian nan enk itu kan. kui kui kui kui

eh, aku bgtau..yg aku arini xkua g aner2.. sbb xder mood. just duduk dicni sajork(mane?? xtau) huahahhahah. maner leh bgtau. sbb daku nih dagang merantau.. maner2 pon boley jalan. xkesah, xder la cam org tuh. memilih sangt..hahahhahha

okla.. nnt kite sambung lagik erk..

da~~

2 comments:

hOtMaMa said...

nanti mak nak buat entry bergambar khas pasal durian ek..biar ko kat saner meleleh ayer liuq lagi...hehehe...kejiss tak...

fred said...

xheran laaa, org pon ader kt sni da.. hahahhaa

tggu mase jer nk makan tau, kah kah kah kah