FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Friday, June 29, 2007

:: Kua IRBID ::

~salam sumer~

yahuuuu, aku arinih xder kt umah ok, dari pagi till la skrg nih(hupdate)xder depan my own PC, sbb aku sekarang ader kt satu lokasi yg mmg aku rahsiakan. nk menenangkan fikiran kekdahnyer. muehahhahah. so aku akan pulang jua nnt(sabtu) tym meeting BKASJ. boley!!

pepagi lagik da g airport anta my jiran sorang tuh, dia balik msia katenyeh.. tuh pon baru smalam aku tau yg dia nk balik msia. kalo x. mmg sah2 la aku xtau ok. kalo x kerna ajak aku kua makan semalam, mmg sampei la nih aku xtau. kui kui kui

dak2 nieh mmg tau. suke nk berahsia2, bgtau ajer udeh, kan senang citer.. xder la sumer org akan tertanya2 bile tym xder nnt.(oit, suke org tuh la kan. uhuks!!)

aku akan berada lua dari IRBID selama 3 ari. akan bali ari sabt pagi. so tggu jer la aper2 aktiviti yg aku lakukan sepanjang ketidakberadaan aku di IRBID erk.. ok laa.

da~~

No comments: