FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Wednesday, June 27, 2007

:: TaMpaL ::

~Salam sumer~

Ekceli da xtau da nk post aper tuk kali nieh, sbb kalo citer pasal nostalgia2 tuh, ader org sound plak, kate kalo stakat citer2 lame tuh. Xyah la nk citer. So, aku akur sajork. Dia jer yg boley citer2 zaman dia kan. maka nye, ko citer jer la kesah2 ko dulu erk. Org len mmg xboley. Hhahahaahahha

Kalo xleh nk citer2 yg cam tuh, nk citer pasal aper erk?? Ok, kite citer pasal kalo dalam bhs lain nyer tapi dam mg dari dulu gune SENTIOP kan, so agakz terbiasa la jugakz. Boley!!

Kalo nk senang faham SENTIOP nih, kite ertikan jua sebagai TERASA yg amat mendalam. Skit2 nk terasa. Tuh SENTIOP la tuh. Dia antara SENTAP. Faham x nieh? Kui kui kui kui

Ader org kate(org kate la kan) aku nieh sentiop. N sgt mudah merajuk. Motif??! Aku cepat merajuk n sentiop!! Xder maknenyer sumer tuh. Aku seorg yg susah nk merajuk ok. Org byk merajuk ngan aku ader laaa. Nih aku lak nk merajuk ngan org. itu sumer xbenar yer tuan2..

Alaa, ader aper sgt la ngan rajuk2 nih kan. kalo stakat nk publisiti murahan, nk suh org pujuk2 xyah laaaa. Haprak ok kalo camtuh!! Beknor nk suh pujuk2 segala. Ko henggat ko saper??! Nk pujuk2 belai2 segala. PooooRah!

Kalo aku xder la nk pujuk2 nih, yg besh nyer, org len plak tuh yg lelebey(dtg memujuk) .... nk jadi pendamai la gamaknyer. Maklumlah, sekarang nih kan musim nk menunjuk-nunjuk credibility memasing menangani masalah kate nyer.*ops! Faham ker. Kah kah kah

Nk merajuk, or sentiop. Sentiop merajuk la. Ape aku kesah! Ko nyer perasaan, xder la aku nih nk melibatkan diri. Sbb perasaan aku pon xder org jage. Nih plak nk mengisahkan perasaan n feeling ratu ko tuh. Banyak chanteq! Sendiri nyer perasaan sendiri jage la wei. Uhuksz!! [matila da terfeeling emo gamaknyer]

Ok2, kite berbalik pada perasaan biasa, tanpa nk diceritakan emo2 ini. Takut2 kang, ader org bukak citer, or failkan kes kembali. Xpasal2 aku fenat nk masuk,turun naek court bagi keterangan*motif!!!(al kesah nyer……) ntah, aku pon xtaw. Boley ker camtuh??! Hahahaha

Melalut2, bukan men terer lagik kan(bak kate kak yanz). Sape ntah melalut, dia yg melalut ader laa. Hahahhaha**matila kak yanz. Kui kui kui.

Lame plak si kak yanz nih menyepikan diri. Tapi kan aku rase btul la. Dia mesti merajuk. Alaaa. Aku tau jer yg dia tuh merajuk. Tuh yg lame xdgr citer tuh**matila speku yg bukan2.
[jgn mare kak yanz...]

Aper agik erk aku nk citer. Erm xder kot wat mase nih. kang tetiber tgh bebaring atas tilam tuh, ader laa mende(idea) yg timbul. Kena hadap balik pc nih. menaip la idea2 itu kembali.

Lagipon, keja aku ader satu agik yg xsiap. Kena rush nih, sbb esok2 hari ader keje len plak, xpasal2 xsiap. Aku jugak yg kena.

Okla, nk g tampal2 huruf tuk back drop nih. pape hal kang, aku publish kt korg aper yg aku buat erk.

Da~~

3 comments:

zura lias said...

sentiop..kalo ckp kene muncung mulut..kalo sentap mcm ala2 tenang..tenang tapi sentappppp...hahahahah

uMIe MieSYa said...

SENTIOP??? SENTAP?? tak paham la... bahasa ape tu nadzeem :)

fred said...

hahahha. tuh la. len kali g kursus bahase.kah kah kah