FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, June 26, 2007

:: xNak kaLah ::

~Salam Sumer~

Waaa, besh nyer tgok page(entry) ader sowang tuh… meriah ngan binatang. Meriah ngan LaPtop baru(waaalaupun bukan sendiri punyer) tetiber lak aku terkenang ngan teman2 aku suatu ketika dulu. Yg penah sesame share ruang bilik ngan aku. Tapi sayang nyer, sekarang da xder ok. Sumer hanyalah kenangan yg xmungkin aku lupakan.

“… Eh nadzeem!! Ko nih memacam la, last week entry sedey, sekarang nih flash back plak..! apeer citer nih, buang tebiat ker ok. Sile la jgn wat mende2 pelik. Ko suker cam tuh kan…”

Oit… suke aku la nk letak aper pon kt blog aku nih. sbb aku nk citer kt sumer org, tuh yg aku letak citer2 zaman silam. Baru la nostalgic ckit. Hahahhaha. Lagi pon, aku nih bukan la cam ko kan, byk jer idea nk wat mende2 yg gedebas super duper nyer story. Citer 2 mggu akan dtg pon ko boley buat. Aku nih set2 citer 2 mggu lepas jer… **OPS!!! Matila kau

Jap2. Aku nk citer pasal teman aku kan? so aku nk mule kan ngan teman aku jugak. Tapi nih kes lain skit ngan teman yg nk aku citer nih. antara bezanyer is, dia xpenah menemani siang2, malam2, dan hari2 aku. Nih just menemani aku kt Ym jerk. Menghargai sesangat. Tapi sayang nyer, dsbbkan satu perkataan jer, trus xder da nk menemani2 nih. xper laaa, aku terima la.

Nk wat cam ner, dari dulu aku da cakap awal2. Yg aku nih saper la sgt kan. tuh yg jadi camtu tuh. X Kire explain la camner sekali pon, tetap xcaye. Sedey n kesal mode. Kesal bukan sebb aper, tapi sbb xder nk chat lagik da. Dan statement “tidak melayan” itu akan kekal la ia sampei bile pon aku xtau. Paper pon, thanx a lot sbb menjadikan aku mampu tersenyum pada ari2 aku xder mood. Thaaaaanx bebanyak erk.

Ok enaf bout dat. Kite citer la pasal teman2 aku yg penah melayar hari2 nyer bersama daku ini. Makan bersama, tido?? Ntah....!!!! xkot.muahahahahha.. Sbb xleh nk tido. Hahahahha. Study sesame. N serba serbi same2 la.

Ader entry nih sbb nk tunjuk kan yg aku jugak ade tau(teman2) padahal xnk kalah nih, kalo nk tau sape teman2 yg dimaksudkan itu. Lihat sajork la pic dibawah nih. kui kui kui kui

--skarang just tggl akuarium jerk... huhuhuh--

--2nd akuarium, set2 ikan tropika jerk dlm nih--

--main akuarium, ikan2 hiasan jer dlm nieh--

--miss korg2 sumer, mueahhahahah--

--menenangkan jiwaku nan tensi--

--hanyalah kenangan--

Da~~

5 comments:

Arieca Soul said...

xleyy tido...hangpa watpa ney? dangerous... kekekeke

fred said...

wat per xleh tido?? asal dangerous lak?? xder makne nyer dangerous.hahahhahhaha

DBI said...

besarnye aquarium..ikan dugong pun muat tu...

fred said...

hahahhah. bkn dugong laaa. hanak hikan pon muat tau**ops!!

aria ayumi said...

canteknye akuarium tu... ikan2 dlm tu lagik cantek...