FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Tuesday, June 26, 2007

:: XdE aPi ::

~salam sumer~

X Ader api dol tadik. Memule dok cbuk gelak kan “org sane” nuh xder api, kan da kt tempt sendiri lak xder eletrik. Makanyer, padan. rasaiiiiiiNnn!!

Xder2 api pon ok jerk, sbb tym tuh aku xder umah. Hahhaha. Sayang nyer plak, komp aku yg xpenah2 off nieh ter off la tadik kekdahnyer(baper kali da mau cakap dis quote!!!) dlm citer xder2 api nih, terselit beberapa nostalgia zaman mude2 dulu. Tapi bukan bermakne skrg nih tuhak erk(cam ader org tuh) xnk ngaku yg awk tuh da tuhak kan men, kah kah kah kah kah

B4 tuh, aku nk cakap dulu. Sebenarnyer entry pada adernyer sekarang nih is lain sebnarnyer. Nih sumer angkara putus nyer bekalan letrik tadik laaa. Tungkik btul laaa. Kesal sungguh aku ngan keadaan itu. Walaupon ader yang suke bab2 xder letrik nih, konon2 nyer boley bermesra la**TEMAN TAPI MESRA**. Tapi awas! Daku maseh ader disini.hahahahahha

Elok2 aku da siap draf tuk semalam nyer citer, then aku kuar jap. sbb Ader beberapa urusan yg xdapat nk di elakkan. Balik2 jer, tgok sumer da ilang(komp turn off) abis 3 entry(story) ilang camtuh jerk. Hanjeng sgt ok!!! Tapi salah aku la jugekz kan, x mengesave saper suh. Kan da ilang sumer mende. Kah kah kah kah

Citer pasal entry2 yg ilang tuh jap g aku citer. Yg nk citer skrg nih, nostalgia zaman mude2 dulu tuh(skerg da DEWASA erk is not TUHAK!! Sile take note ini) kang xpasal2 lak org kate kite nih tuhak, padahal baru la berusia ** tahun, baper xtaw! Kui kui kui. Mane leh bgtau. Carik sendirik la kan. xpon tny P/A aku, dia tau yg exactly nyer. Huhuhuhuhuhuh

Zaman nostalgia ketika ketiadaan letrik kt ostel dulu kan:-

· Bertaburanlah hadeq hadeq ...habang habang mencari org tersayang masing2. Xnak dicemari oleh sesaper kate nyer. Yela kan, dalam gelap tuh macam2 boley berlaku. Xkire la ostel laki baik pon pompuan. Slek ostel peponen xder jerk. Kalo ader pon illegal nyer. Ahahahahhaha

· Makan maggie yg maseh agik keras(xlembik agik) walhal baru jer masak air. Tapi sayangyer bekalan letrik lak terputus. So masak gune aper tuh pepandai la TEBAK kan. xyah la bgtau kt cni. Maggie tomyam lak tuh. Rugi Maggie aku satu bungkus. Seb baik org bagi, kalo aku nyer sendiri. Ntah la.. xtau nk ekspressi kan camner. Hehehehhehe

· Bersembang ngan makcik(bibik) DM. aku nih kalo da ajak sembang mmg xyah kate la kan, mmg ma3ruf nyer laaa. Ekceli bukan la aku yg ajak sembang, derang yg sembang2 ngan aku. Aku pon laaaayan jer r. kang xlayan kang, orang tua. Senang plak merajuk nyer tuh. Da xmasak tuk dak2 plak nnt. Saper yg dpersalahkan??? Aku jugekz.

· Larik g umah acik KOOP. Tgok astro. N layan ulangan diari af. Best wOoo. Tym tuh kalo xsilap, letrik xder dalam kul 1100 malam tau. Pas tuh memasing mule la ngan aktiviti masing2. Aku pon skali la. Kua kawasan ostel. Larik/singgah menumpang umh cik KOOP yg sgt baek. Sayang acik, muahXxxxx!!

· Lepak library tgok astro jugak. Serta titon kt library tuh. Ader aircond, ader TV ader radio. Segala2 nyer ader. Cam da kt umah la plak feel tym tuh. Alih2 datang la cikgu yg jage area situ(library dekat ngan ASPURI) tapi kitorg wat xtau jer. Yang dia(warden/cikgu)punya la terpekik terlolong kt bawah tuh**ops! Melolong ker kan??? hhahhahahaha

· Kumpul reramai(ahli DORM sajork) kt tgh2 dorm. Sesembang sambel ditemani batangan batangan(LILIN ok) yg berbau vanilla n rose. Sgt la harmoni ahli dorm aku. Jgn xtau. Dorm gempak sepanjang tahun tau. Ko nk aper? Cakap jer, dorm aku lengkap segala nyer. Dari sofa ker akuarium ikan nyer. Sumer ader. Tuh xkire karpet yg empuk itu lagik. Saper sponsor, xyah tau laaa. Paper pon kenangan terindah tetap disitu.

· Men nyorok2 kt aras aku. Walaupun jam da kul 2-3 pagik. Sbb panaz xleh tido kan, so men nyenyorok la gamaknyer, idea saper?? Idea abg senior kesayangan sumer laaaa. Saper? Nadzeem~ muehahahahha**matila gile glame. Kui kui kui kui

Itula antara nostalgia2 yg dpt aku kongsi bersama korg2 sumer. Xder aper pon, tapi aku tetap nk citer camner suasana aku melayani keadaan ketidakadaan letrik tym tuh. Sungguh seronok, n sesuatu yang manis n mampu menghilangkan rase stress aku sikit sebanyak. Kalo la aku nk citer pasal dorm aku tuh jerk an, mmg sampei bebile pon xabis. Sbb ia adalah suku dari sbb2 yg memberi aku ruang tuk trus bercerita dibumi tuhan ini.

Okla, xder ape da kot. Nk carik balik entry yg ilang tadik(angkara BLACKOUT).

Da~~

No comments: