FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Thursday, June 21, 2007

:: nTah ::

Salam sumer

Oit, da 2 hari xpublish post kekdahnyer. Ape nk jadi nih??! huhuhuhu. Bukan lah xnk hupdate, tapi mase xberapa mengizinkan, ade jer hal2 yg kena uruskan(hal2 peribadi) selain tuh mmg xder la erk, sbb saper la kiter dibumi ‘org’ nih kan. malaz nk amik tau.

Aku beh senang ngan cara aku skrg, walaupun quite tertekan, aku try la nk adapt ckit2, sbb xder, mende kt dunia sumthing yg senang tuk d grab camtuh2 jerk, ia memerlukan ckit, usaha masa n tenaga, xder la nk datang gedebuk depan mata. Ko igt prophets ke nk mintak2 terus dapat!! nabi2 pon berusaha n berdoa tau?! *ops!

Semalam kesah nyer aku g amman, sbb ader urusan. Urusan kecik jer pon. tapi sgt melecehkan. Lambat, last minute, itula yg dpat aku simpulkan. Ntah la, aku pon xnak amik part dalam mende nih. lelebey kang, len jadi nyer.

Da la mulot2 dak cni kuat bergosip, walaupun ko tuh lelaki, jantan segala. Mengalahkan yg kt duar qubbah. Dlm mesjid pon jadi. Walhal baru jer pas semayang jemaah nih, da mule citer buruk org tuh, hal buruk org nih, aper citer kan!!!

Xtau la plak kalo set2 bergosip nih, pahala derang berlipat2 kali dari melaykat2 kan, tuh yg boley bergosip2 situ sana sini sinun. Kalo nk kate aku aper kurangnyer, dok ngata org kan. sah2la jawapan nyer memasing da tau.

“…aku xusik jub*q hang, hang jangan usik pant*t aku..**merasa!!

Okla, tetibe mood ilang lak nk meneruskan citer, malam kang aku sambung

Da~~

No comments: