FORTITUDE GOLD

FORTITUDE GOLD

Saturday, April 21, 2007

:: xNK baSuh BeraK ::

Nih nk citer ckit kt korg2 sumer kt luar tuh. Len kali jangan dok cbuk nk ngata org tuh xpandai wat keje, jgn cbuk dok canang org itu org ini segala. Skali tuhan nk uji. Mmg xterkalahkan UJI RASHID ko tuh** motip kan

Dulu bukan men agik erk, kate dia tuh cover lawa ('walaupunnnnn...."), xpandai nk lipat baju, xreti nk sapu sampah, xsuke masuk dapur segala. Abis satu kampong ko bawak citer si polan tuh kan. Igt lagik x??? kalo ko xigt, aku leh igtkan, BILE, kt ANER, SIAPA yg ader, n CAMNER susunan ayat ko tym tuh. Perlu ker??? aku bagitau kat cini..sendiri mau hengat la kawannnnn.

Tapi xper la, demi jage sensitivi ko yg mmg kawan aku(kawan ker!!!) aku jage la airmuke ko tuh agar xmalu satu persada maya nih ha. coz aku tau, camner rasenye malu bile org citer pasal kitE. Lelagi la kalo citer itu satu FITNAH yg amat besar. Yg sayangnyer kali nih, citer ko bukan la satu fitnah, tapi satu perkara yg perlu diperingati semula, sopaye ko xmudah luper.

Kesah nyer, da ko cakap org tuh xleh wat keje, xpandai la aper la kan, tuh kes da abis. Citer lelame dulu. Watper nk bukak2 balik, ye dak? So skrg nih, TUHAN maha kaye dek non oi, DIA bia jer ko buat(bawak2 molot yg “dua”) tuh, canang sane cni. DIA maseh lagik bg ko mase tuk pikir balik, btul ke aper yg ko buat tuh. Tapi sayangnye, ko xperasan gak kesalahan ko tuh(xsedar dek untung la senang citer!!!!)

Begitu gigih kehulu kehilir, bercerita sane sini. Ala2 road show pon ader gakz aku tgok. Puas ko erk tym tuh. Mmg laku citer yg ko promosi tuh, sampei leh masuk box opis nih. Tabiiiiik spring deq!!!

Langit xselalu cerah tau, nih aku dapt citer pon bukan dari org len. Kaum kerabat ko gakz. Xtau la kalo derang tuh jenis xnk(buang) ko kan. sampei leh citer hal ank sendiri kt org luar. I don’t think so. Derang cakap kt aku suh pesan kt ko. Nasehat ko leklok, coz derang cakap ko xnk dengar, ko wat **DEK** jerk. Abis berbuih molut depa nasehatkan ko<-aper yg aku dengar dari derang la…

Oleh kerana ko tuh kawan aku, aku kenala amik tau gak. Tapi cam biase la kan, aku nih mmg xreti nk jage ati org, kalo asyik nk jage ati org. sampei bile pon xkan abis kesahnya. So, aku ngan rase terbuka nyer nk cakap la ckit kt ko. Coz aku sendiri idup(sampai la nih pon) based on kritikan pedas, laseran n segala jenis keceluparan org bersuara, so skrg....ape la kirenyer sangat kalo aku petik ckit2 pengalaman yg aku ade tuk sama2 kite kongsi bersama sebagai kawan yg saling membantu. Btul dak??

[bermula laaaa]
Waaaaah kooo, bukan men agik kan. Aper punya pompuan la ko nih. Budak kecik camtuh pon ko xleh uruskan. Camner nih???! Baru la nk tgok kecirian ibu yg ader kt ko. Balik2 camni erk ko buat. Pompuan jenis aper ko nih!!!

Budak tuh kan darah daging ko gakz(ank buah) xkan la xleh nk korban kan ckit mase, tenaga tuk dia. Xder salah aper2 dak tuh kt ko. Sampi ati ko wat dia cam tuh kan. dengan JANTAN ko, bukan men agik kehulur kehilir, kepit sane kepit sini. Ntah2 yg da sedia terkepit tuh agak2 nyer da ter**LOHONG** tuk jantan ko kan. mane la tauuuu. Zaman skrg nih nk cari yg VIRGIN tuh payah. Lelagik yg cam ko kan.

--kata indah bermadah, mengukir jiwaku berada di alam nan indah, blueeekkss!!--

Budak tuh kan HALAL bg ko sentuh, tapi ko xsanggup nk uruskan. Yg jantan ntah mane2 ko kaut tuh. Yang HARAM hukumnya nk bersentuhan(sebelum aqad) abis ko GOMOL kan nyer. Nih aper nk jadi da nih???!

--hiasan--

Budak tuh berak jer pon, xsalah kan kalo ko basuhkan. Ko pon makcik dia gakz. Nih tahan ko kuar umah(lari)ngan jantan ko atas alasan xnk basuh berak budak tuh. Kotor la konon2 nyer, nnt ilang la seri jari jemari ko yg runcing tuh, nnt tertanggal la cream kt tangan ko tuh!!! Cam tuh? Da kalo jenis barang/produk murahan tepi2 jalan masjid India tuh. Mmg laaaaa. Nk tahan bergaya, tapi ngan mende2 murahan. Aper baranggggg!!!

--baby ku yg comeyyy--

Nih nk tambah ckit, TAIK budak tuh ko kate kotor?? Ko xpikir darah yg kua kt CIP*P ko tuh. Lagik kotor. Ker darah2 tuh ko xbasuh, sbb kotor sgt katenyeh. Sampei ko bia cam tuh jer. PENGOTOR nyer ko!! Ye la, muka lawa/chanteq/cun segala. Tapi dalam, jijik n kejisss. W’pun TAIK budak tuh bukan dari ko. Tapi TAIK budak jer pon. camner la nnt kalo ur MUM n DAD da tua2, xreti nk basuh najis sendiri. Mau ko larik kua ngan JANTAN ko tuh.

--hiasan semata--

--ko hengat aku nk sgt ko jage aku!!! aku boley wat sendri la.. idup aku nih trus cam beser jer tanpa bantuan dari ko,aku xkebuluq ngan air peluhan kederat ko tuh. <-amik ko bile mak ko cakap cam tuh,xker ko pengsan!!!--

Ok la, malas nk tulis banyak2, nnt org xsuka la plak. Nih pon konpem da ade yg xsenang duduk. Apetah agik aku trus letak banyak2 perkataan. Haruzzz la aku d SMASH blik kan. tapi xpe jer, da beser da ngan SMASH m’Smash nih. Da xheran daaaa. Kalo xder SMASH2 yg dedulu tuh, xder la aku yg ari nih..

Cau~~

entry ditaja oleh,

--membawa keselesaan berpanjangan--

No comments: